„Regele condimentelor” lansează o sticlă de maioneză cu un design nou, care ar putea stabili standardul pentru aceste ambalaje / Sticla le permite utilizatorilor să obțină și ultima picătură de sos

hellmann's, maioneza, sticla Sursa foto: Pixabay/sharonang

Hellmann’s a introdus un nou design al sticlei pentru maioneza sa pe bază de plante, cu scopul de a îmbunătăți experiența consumatorilor și de a reduce risipa, transmite Packaging Strategies. Sticla are o căptușeală vegană comestibilă care permite utilizatorilor să obțină cu ușurință până la ultima picătură de maioneză, minimizând necesitatea de a tăia sticla pentru a scoate resturile.

Această inovație nu numai că reduce risipa de alimente, care este o problemă semnificativă în Statele Unite și alte state vestice, dar ajută și consumatorii să economisească bani, obținând mai mult din fiecare sticlă și făcând mai puține drumuri la magazin.

În plus, designul sprijină eforturile de reciclare prin asigurarea faptului că este mai puțin probabil ca sticlele să fie respinse pentru reciclare din cauza maionezei rămase.

Sursa foto: Unilever

Sticla a fost dezvoltată de o echipă condusă de Krassimir Velikov și Vasudevan Lakshminarayanan. „Știm că consumatorii doresc să poată stoarce cât mai mult produs posibil – este un cost important și un beneficiu de valoare”, a declarat Velikov când a fost întrebat despre necesitatea acestei tehnologii. „Și având în vedere că atât piața produselor pe bază de plante, cât și formatele noastre de sticle stoarse vor continua să crească, îmbunătățirea experienței și satisfacției consumatorilor este vitală”, a adăugat el.

Noile sticle vor fi disponibile în Regatul Unit și Irlanda în 2024, cu planuri de extindere în restul Europei. Această abordare ar putea stabili un nou standard pentru ambalarea condimentelor, reducând nevoia de producție de plastic nou și îmbunătățind eficiența proceselor de reciclare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *