Cel mai rapid consumator de hot dog din Statele Unite, exclus de la o competiție importantă, după ce a semnat cu o firmă rivală sponsorului concursului / Pe fundal: ciocnirea dintre industria cărnii naturale și cea a imitațiilor de carne

hot dog, concurs de mancare, carne de vita foto: plantbasednews.org/ Media Credit: SOPA Images Limited / Alamy Stock Photo

Scandal uriaș în industria divertismentului alimentar: celui mai rapid consumator de hot-dog din istorie, Joey ”Jaws” Chesnut, i-a fost interzis să participe, luna viitoare, la concursul Nathan’s Hot Dog Eating din New York, din cauză că a încheiat un contract cu producătorul de alimente pe bază de plante, Impossible Food, rival al producătorului de hot-dog din carne adevărată, Nathan’s Famous, sponsor al competiției, anunță site-ul plantbasednews.org

Decizia a fost luată de Major League Eating (MLE) – o organizație care monitorizează competițiile cu temă alimentară. MLE a comunicat că Chestnut nu va putea participa, deoarece Impossible Foods este un brand concurent al Nathan’s Famous, care sponsorizează concursul anual.

Ne-am simțit devastați, pur și simplu, când am aflat că Joey Chestnut a ales să reprezinte o firmă rivală care vinde hot dog pe bază de plante, în loc să participe la Concursul de mâncare de hot dog Nathan’s Famous Fourth of July 2024”, a spus MLE într-un comunicat.

MLE îl clasifică pe Chestnut drept cel mai rapid consumator și îl descrie drept „cel mai mare devorator din istorie”. El a câștigat, anul trecut, pentru a 16-a oară, concursul organizat de Nathan, consumând 62 de hot dog în doar 10 minute, învingându-l pe Geoffrey Esper, care a avut nevoie de 13 minute pentru a înghiți același număr de hot-dog.

Chestnut a scris pe X (fostul Twitter) că a fost „dezamăgit” să afle din mass media, despre această interdicție, după ce a participat aproape 20 de ani la această competiție televizată. El a confirmat că nu are contract cu Nathans sau MLE.

MLE a declarat că, dacă Chestnut renunță la noul său parteneriat cu Impossible Foods, va putea concura până la urmă la concursul din 2024. „Joey Chestnut este un erou american”, a adăugat organizația. „Nu ne-ar plăcea nimic mai mult decât să-l avem la Concursul Internațional de Mâncare Hot Dog al lui Nathan.”

Se pare că planul lui Impossible Foods de a ajunge la consumatorii de carne prin intermediul lui Chestnut a funcționat. Brandul a lansat recent o reclamă în care spune că vrea să „rezolve problema cărnii cu mai multă carne” sub forma produselor sale care nu au origine animală. Hot dog-urile sale „de vită” pe bază de plante sunt relativ noi, iar Impossible Foods subliniază beneficiile pentru sănătate și mediu ale produselor sale fără carne în comparație cu versiunile tradiționale.

Potrivit Impossible, varianta sa pe bază de plante conține 12 g de proteine ​​per hot dog și jumătate din grăsimea saturată a unui hot dog din carne de vită de origine animală. Mai mult, folosesc cu 77% mai puțină apă, cu 83% mai puțin teren agricol și produc cu 84% mai puține emisii de gaze cu efect de seră (GES), mai notează publicația citată.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

foto: plantbasednews.org/ Media Credit: SOPA Images Limited / Alamy Stock Photo

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *