Ambalaje cu tematică fotbalistică, mixuri de fructe și legume în culorile steagurilor naționale, soluții de marketing aplicate de producătorii și comercianții din câteva state europene pentru Campionatul de Fotbal din Germania, Euro 2024

Euro 2024, fructe, legume, fotbal, Campionatul European de Fotbal foto: freshplaza.com
  • Campionatul European de Fotbal, Euro 2024, organizat în Germania, a început vineri, 15 iunie. G4Food a inițiat o serie de articole dedicată mâncărurilor naționale emblematice, în funcție de confruntările din teren dintre echipele naționale. Vă recomandăm să le urmăriți pentru a descoperi cum interferează marea competiție sportivă cu bucătăria națională. 
  • Am descoperit că Euro 2024 a pus la treabă și serviciile de marketing ale unor mari producători și comercianți de legume proaspete, din câteva țări europene. Soluțiile de marketing vizează în special ambalajele și vitrinele frigorifice din magazine.

De pildă, furnizorul angro de legume-fructe din Belgia, BelOrta, oferă legume și fructe ambalate într-o cutie specială, în cadrul unei serii numită SnEKbox. ”Va exista o cerere suplimentară de legume și fructe, în timpul campionatului, deoarece microbiștii se reunesc acasă pentru a viziona împreună meciurile de fotbal, iar petrecerile generate de această ocazie nu sunt complete fără gustările noastre. Am răspuns așadar cu SnEKbox-ul nostru disponibil începând cu această săptămână. Ambalajul se referă la Campionatul European de Fotbal și conține diverse produse Candy: roșii, mix de legume (inclusiv mini ardei, mini castraveți, etc.), mix de fructe de pădure, cirese,…”, a explicat Glenn Sebregts pentru freshplaza.com“Am organizat și un concurs. Consumatorii pot câștiga produse pentru o masă, participând la competiția noastră.”

Euro 2024, fructe, legume, fotbal, Campionatul European de Fotbal

O altă entitate din Belgia, Cooperativa Hoogstratena a conceput ambalaje speciale, cu ocazia Euro 2024. „La nivel de produs, există câteva promoții pe care le organizăm împreună cu clienții din Germania (Penny, Rewe & Edeka). Acest lucru implică în principal să ne jucăm creativ cu ambalajele”, a precizat Hans Vanderhallen.

În Olanda, Terra Natura International, trader de league proaspete, a conceput, de asemenea, ambalaje speciale, și organizează expoziții promoționale, cu roșii pentru aperitiv. 

”Comercianților cu amănuntul le place să aibă ceva despre Campionatul European de Fotbal, în departamentul de produse proaspete. Mai ales acum că evenimentul sportiv se desfășoară, în Germania, ei sunt foarte entuziaști de ambalare Și, desigur, ardeii noștri portocalii sunt întotdeauna gata pentru Campionatul European de Fotbal, ca o gustare în timpul meciurilor”, a declarat Ralph van der Caaij, director comercial la Terra Natura International.

Euro 2024, fructe, legume, fotbal, Campionatul European de Fotbal
foto: freshplaza.com/tomate Olanda

Exportatorul din Polonia, Genesis Fresh, cu sediul la Varșovia, este din nou pregătit pentru turneul de fotbal: „De data aceasta, am început sezonul ardeilor cu două săptămâni mai devreme, așa că suntem pregătiți cu legume de mai multe culori: roșu, galben, verde, portocaliu și alb Cu multe ocazii, companiile oferă fructe dulci, cum ar fi căpșunele pentru campionatul de tenis de la Wimbledon, dar noi vom încerca să mergem și mai departe și să încurajăm fanii de fotbal să mănânce ardei polonezi, în special pe cei de culoare roșie și albă ( culorile steagului Poloniei, n.m. ), pentru a susține echipa noastră de fotbal în timpul Euro 2024. Odată cu accidentările lui Lewandowski și Swiderski, șansa noastră de a trece în semifinale se topește ca gheața în mijlocul verii, dar cu o recuperare rapidă datorită ardeilor noștri crocanți și sănătoși, mai avem o speranță!” spune Jan Nowakowski, reprezentant Genesis Fresh.

Euro 2024, fructe, legume, fotbal, Campionatul European de Fotbal
foto: freshplaza.com/ardei Polonia

Spania atacă piața fructelor, cu ocazia Euro 2024, cu piersicile Calanda, fructe bogate în calciu, magneziu și potasiu, precum și în vitamine și fier, fiind recomandate sportivilor: „Și cu atât mai mult piersicile noastre Calanda, care, la fel ca echipa națională de fotbal a Spaniei, sunt cele mai bune din lume dacă ne întrebați pe noi”, explică președintele companiei DO Peach din Calanda, Samuel Sancho. 

În Italia, oferta de legume și fructe proaspete este avansată în stațiunile de pe litoral. Gabriele Pagliarani, proprietarul stațiunii ‘Tiki 26 Bagnino d’Italia’ din Rimini, se concentrează pe fructe de calitate și are o relație strânsă cu compania Bernardi Ortofrutta. „Am instalat mai multe televizoare”, spune el, „pentru ca suporterii să poată urmări meciurile de pe plajă”.

„În această perioadă am început să recoltăm pepeni cultivați la 300 de metri de plajă într-un mediu perfect pentru a obține un nivel Brix ( nivel de zahăr, n.m. ) ridicat”, explică Christopher Bernardi, proprietar Bernardi Ortofrutta. „Clienții noștri sunt lanțuri de retail, dar putem colabora și cu stațiuni de plajă, precum Tiki 26, care doresc să le ofere clienților fructe de calitate.”

Turiștii care aglomerează deja plajele din toată Italia se pregătesc să urmărească meciurile de fotbal în timp ce se bucură de cocktailuri de fructe și de salate de fructe, iar acesta va fi cazul stațiunii Tiki 26. „După părerea mea, Italia va merge departe în Campionatul European”, prezice Pagliarani, „dar de dragul superstiției nu voi spune până unde”. Iar Bernardi este optimist: “Cred că vom câștiga. În orice caz, vom aplauda atât echipa națională de fotbal, cât și fructele și legumele de calitate”.

Euro 2024, fructe, legume, fotbal, Campionatul European de Fotbal
foto: freshplaza.com/promovare pepeni Italia

Firma din Turcia, Alanar Fruit pariază atât pe comunitatea de turci din Germania, cât și pe suporterii sosiți pentru Campionatul European de Fotbal: ”Pentru produsele oferite de Alanar Fruit, avem o cerere uriașă din Germania în acest an, mai ales pentru cireșe și caise. Această cerere unică este legată în principal de Euro 2024. Turcii care locuiesc în Germania sunt mari consumatori de cireșe turcești. Vor fi și turiștii care ajung în Germania. Din toate aceste motive, lucrăm din greu aici, în Turcia, pentru a îndeplini cererea venită din Germania”, spune Yigit Gokyigit, reprezentant Alanar Fruit. 

În Germania, firma Widmann Ltd., specializată în fructe moi, a lansat un mix de fructe de pădure, într-un ambalaj cu trei compartimente. 

“Acum câțiva ani, vindeam în mod regulat un mix de 3 fructe de pădure, apoi, acest produs a fost oarecum uitat. Am vrut să revitalizăm acest concept cu ​​mixul nostru, dedicat Campionatului de Fotbal, de data aceasta într-o nouă combinație de negru, roșu și aur cu mure, zmeură și physalis decojite ( negru, roșu și galben, culorile steagului Germaniei ). În prezent, împachetăm până la 50.000 de tăvi din acestea în fiecare zi”, relatează semnatarul autorizat Andreas Kreuzmair.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

foto: freshplaza.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *