Ambasada Franţei în România a făcut, pe Facebook, o glumă de 1 aprilie și a anunțat înfrăţirea între „Buzău și Plechequoi-sur-Loire”.
„Ambasada Franţei în România salută înfrăţirea între Buzău și Plechequoi-sur-Loire, care a permis Franţei să înscrie în patrimoniul său gastronomic un nou produs de înaltă calitate, ‘cârnatul de Plechequoi’, care este vedeta unei campanii publicitare lansate în întreaga Europă. Mulţumim prietenilor noştri români! #PlechequoiMonAmour”, a scris instituția pe rețeaua de socializare.
Alături de text apare o imagine cu o combinație care arată cel puțin ciudat pentru un francez obișnuit cu mâncăruri sofisticate. Alături de un cârnat gros, așezat pe un pat de mămăligă, apare o sticlă de vin roșu.
Tot de 1 aprilie, un ONG din Franța a lansat o ediție piratată a jocului video Dave the Diver, din care a eliminat peștii. Sea Shepherd avertizează, pe această cale, asupra pericolelor reprezentate de pescuitul excesiv.