Emisiunea „MasterChef România” de la Pro TV a fost, luni, lider de audienţă, în intervalul orar 20.28 – 23.38. La nivel naţional, au fost aproape 1,2 milioane de telespectatori, iar în minutul de aur, la ora 21.04, peste 1,5 milioane de români urmăreau competiţia, transmite News.ro.
Programul înregistrat 7.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,4% pe segmentul de public naţional, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul secund avea 5,3 puncte de rating şi un share de 18,4%.
Concurenţii au încercat luni să depăşească exigenţele jurizării şi să-i impresioneze pe Chef Sorin Bontea, Chef Florin Dumitrescu şi Chef Cătălin Scărlătescu. Opt dintre ei au trecut în etapa următoare cu preparate precum Shakshuka (Diana Rogo), Ciorbă cu stafide (Ionuţ Varga), Desert Iceberg (Melinda Cutur), Pui cu morcov (Alexandru Hada), Muşchi de porc cu orez (Cosmin Răducu), Paste cu creveţi (Ştefania Hriapcă), Carbonara de peşte cu langustine şi ton (Sebi Dascălu) şi Borş de cocoş (Florin Nistor).
Marţi, cei trei chefi vor oferi şorţul de aur: “Dacă tu găteşti aşa mereu, în patru ani vei fi cel mai mare chef din România!”
De la ora 20.30, un programator IT îi va surprinde pe cei trei chefi cu un preparat aparent simplu, dar cu un gust deosebit, care-i va aduce şorţul de aur. „Gustul este perfect – dulce, sărat, textura e impecabilă”, va spune Chef Florin Dumitrescu. „Din punctul meu de vedere, eşti cel mai puternic concurent pe care l-am avut până acum la audiţii. Nu am văzut pe nimeni care să te depăşească şi cred că nu va fi altcineva mult peste tine. Dacă tu găteşti aşa mereu, în maximum patru ani vei fi cel mai mare chef din România”, va adăuga acesta.
Show-ul „MasterChef România” este disponibil, în avans, pe Voyo.