Retailerul francez Auchan își extinde prezența în Capitală cu un nou concept de hipermarket cu prețuri mici / ATAC Hiper Discount va fi inaugurat joi, pe Șoseaua Chitilei din București

atac, auchan, lansare, brasov Sursa foto: Auchan

Retailerul francez Auchan își extinde prezența în România cu un nou concept de hipermarket discount – ATAC Hiper Discount – care ajunge acum și în Capitală. Noul magazin va fi inaugurat joi, 10 aprilie, pe Șoseaua Chitilei din București, aducând cu sine o strategie de prețuri mici și eficiență operațională, informează Profit.ro.

Formatul ATAC, lansat inițial la Brașov în aprilie 2024, este caracterizat prin niveluri de preț diferite în funcție de cantitatea achiziționată. După succesul din Brașov, Auchan a replicat acest model în mai multe orașe din țară, precum Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș și Galați.

Modelul ATAC presupune reduceri de costuri la toate nivelurile, de la consumul de energie electrică și spațiile frigorifice mai mici, până la optimizarea proceselor logistice și reducerea cheltuielilor de transport. O mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse, explică reprezentanții companiei.

Portofoliul Auchan România cuprinde peste 450 de magazine

Un alt aspect al acestui model este diminuarea investițiilor în elemente de decor și publicitate.

La nivel de grup, Auchan a înregistrat o creștere a veniturilor de 2,1% în anul financiar 2024, ajungând la 31,67 miliarde de euro, cu o creștere mai accelerată de 4,2% în a doua jumătate a anului. În România, compania a raportat o creștere robustă de 6,3%, atingând venituri de 1,55 miliarde de euro, pe fondul creșterii traficului de clienți și al volumului vânzărilor, susținute de investițiile în prețuri competitive.

Portofoliul Auchan România cuprinde peste 450 de magazine: 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan (majoritatea în stațiile Petrom), 20 de magazine în franciză Simply by Auchan și magazinul online auchan.ro.

Cu circa 7.000 de angajați, dintre care peste 2.700 au între 10 și 18 ani vechime, Auchan rămâne unul dintre cei mai mari angajatori din România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *