Proprietarul și managerul lanțului de localuri All’Antico Vinaio, cu locații în Italia, SUA și Emirate, își răsplătește de Crăciun angajații cu dividende în valoare de 1 milion de euro, vacanțe de lux în Maldive și zile libere

All’Antico Vinaio premii pentru angajati fidelizarea angajatilor foto:www.allanticovinaio.com

Un milion de euro pentru angajați în dividende care doresc să se traducă într-un „sentiment de recunoștință” față de colaboratorii care au contribuit la o poveste de succes dincolo de așteptări.

Este decizia, rară în vremurile de azi, a proprietarului și managerului lanțului de localuri All’Antico Vinaio, Tommaso Mazzanti, scrie ziarul La Repubblica. All’Antico Vinaio un brand care a pornit de la Florența și devenit cunoscut la nivel mondial grație unui produs tradițional reinterpretat în cheie modernă: la schiacciata. Mai puțin cunoscută decât pizza napoletană sau focaccia genoveză, schiacciata din Toscana seamănă în linii mari cu focaccia dar este mai subțire. Localul propune meniuri în stil fast food dar preparatele pot fi însoțițe și de vinuri locale, nu doar de băuturi răcoritoare sau bere.

Mazzanti este un antreprenor așa zis de modă veche, cunoscut ca fiind extrem generos cu angajații, dar acum s-a întrecut pe el însuși. „Anul acesta am decis să ridic și mai mult ștacheta. Cel puțin un milion de euro va fi distribuit și utilizat în 2025 de către colaboratorii noștri”, a anunțat el zilele trecute.

Vezi detalii

O companie cu peste 600 de angajați

Compania sa numără aproximativ 40 de locații în Italia, Statele Unite și Emiratele Arabe, aproape 600 de angajați și o cifră de afaceri estimată la 75 de milioane de euro pentru 2024. Este un model de business în care s-a dorit ca firma să investească în angajați, și face asta încă de la lansare.

Dar, în anul viitor, a anunțat compania, intenționează să mărească salariile și sporurile, o măsură care va duce la creșterea cheltuielilor per angajat cu circa 500 de euro, în anul următor. Decizia vine într-un context în care, pe un trend mondial, și industria HoReCa din Italia se confruntă cu dificultăți în recrutarea personalului.

Pe lângă asta,  aceștia vor primi „o săptămână suplimentară de vacanță plătită și diverse alte bonusuri. Am dorit să răsplătesc în mod special constanța, perseverența, dragostea și pasiunea pe care fiecare colaborator o aduce în cadrul societății”, a adăugat Mazzanti.

Bonus special, prin tragere la sorți

Pe lângă acestea, antreprenorul a lansat și o loterie care tinde să premieze fidelitatea față de firma angajatoare: cinci angajați care lucrează în companie de cel puțin un an vor avea șansa să câștige o vacanță de o săptămână în Maldive, într-un resort de 5 stele, într-o călătorie pentru două persoane.

„Este un alt mod prin care vreau să le mulțumesc tuturor celor care, zi de zi, cu pasiune, devotament și constanță, duc mai departe brandul AV în fiecare oraș din Italia. Am norocul să fiu sănătos și să nu-mi lipsească nimic, dar îmi amintesc mereu de perioada când eram în spatele tejghelei făcând schiacciate, și vreau să folosesc norocul și confortul pe care îl am acum pentru a le oferi cel mai bun lucru posibil angajaților mei”, a mărturisit antreprenorul.

De ce în Maldive? „Pentru că una dintre primele bucurii pe care mi le-am permis, după ce am început să câștig bani, a fost să-i ofer soției mele o excursie în Maldive. Pentru mine, aceasta a fost o mică victorie, o medalie simbolică pe care mi-am pus-o la piept”, mărturisește Mazzanti. Acum își dorește să le ofere angajaților săi aceeași bucurie, „pentru a le stimula dorința de perseverență și ambiția de a da mereu tot ce au mai bun.”

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *