MasterChef România a fost luni lider absolut de audienţă. În intervalul orar 20.27 – 23.35, Pro TV a înregistrat 7 puncte de rating şi 22,6% cotă de piaţă pe segmentul de public naţional, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul secund a obţinut 5,6 puncte de rating şi 18,2% share. La nivel naţional, peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea iar în minutul de aur, la ora 20.40, aproape 1,6 milioane de români se uitau la program, transmite News.ro.
Chef Sorin Bontea, Chef Florin Dumitrescu şi Chef Cătălin Scărlătescu au jurizat luni alte preparate ale concurenţilor MasterChef România. Opt dintre aceştia au reuşit să obţină şorţul care le oferă acces în etapa următoare.
O vânzătoare de mezeluri din Obor, un manager al unui studio de videochat, o casnică, un somelier de trabucuri, un antrenor, un terapeut de hipnoză, un proprietar de canisă şi un stilist sunt doar câţiva dintre amatorii români pasionaţi de gătit care au încercat aseară să le demonstreze chefilor toată priceperea şi dedicarea lor în bucătărie. Atenţi la fiecare detaliu, ei au oferit opt şorţuri celor care au reuşit să-i surprindă prin gust, aspect şi tehnică.
Competiţia continuă marţi, de la ora 20.30, când unul dintre cei mai cunoscuţi influenceri de food tasting din România vine în faţa chefilor. Andreea Corb va încerca să obţină şorţul MasterChef cu o doradă cu polenta şi chimichurri.
„Mâncarea e viaţa mea! Ziua mă plimb, mă duc la cumpărături, fac mâncare… Dacă aş putea face asta tot timpul, ar fi super! Cel mai mare boom l-am dat pe TikTok, acum câţiva ani, cu o reţetă foarte simplă de pancakes, care a făcut vreo 7 milioane de vizualizări. Cred că viaţa mea se va schimba foarte mult după difuzarea emisiunii MasterChef!”, va mărturisi aceasta. Ajunsă în faţa chefilor, înainte să guste preparatul, Chef Florin Dumitrescu îi va spune: „Deja din texturi îţi spun că e ceva greşit aici!”.
Show-ul MasterChef România este disponibil, în avans, pe Voyo.