Valoarea totală a volumelor tranzacţionate de Black Friday şi procesate de PayU GPO România, până la ora 9:12, a ajuns la aproape 230 de milioane de lei, a declarat, vineri, Elena Gheorghe, country manager al companiei.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
“Până la această oră vorbim de 230 de milioane de lei deja, din care 32% rate, dar sunt multe tranzacţii plasate cu succes în curs de acceptare. Vorbim de tranzacţii cu un singur click, adică şi-au salvat clienţii cardul ca să poată să plaseze repede tranzacţia şi avem undeva în jur de 71% anul acesta. Vorbim de cross-border, de 15%. Coşul mediu până la ora aceasta este de 650 de lei pentru comercianţii pe care îi avem selectaţi”, a spus Elena Gheorghe, la media center-ul dedicat Black Friday, transmite Agerpres.
Ea a menţionat că PayU GPO a realizat un studiu referitor la intenţiile consumatorilor de Black Friday şi a evidenţiat că bugetul mediu alocat pentru această ediţie a fost de 1.100 de lei.
Potrivit unui comunicat al companiei, până la ora 9:00, volumul total procesat cu succes a fost de 168 milioane de lei. Numărul de tranzacţii a fost de circa 245.000, din care 68% plată cu un click.
Top 3 cele mai mari tranzacţii au fost de 45.951 lei, la ora 8:47, 35.444 lei la ora 8:43 şi 34.570 lei la ora 8:46.
Coşul mediu de cumpărături a fost de 690 lei, de peste 3 ori mai mare decât într-o zi obişnuită. Coşul mediu de cumpărături în rate faţă de o zi obişnuită a fost de aproximativ 1.178 lei, de două ori mai mare decât într-o zi obişnuită.
În topul categoriilor de produse achiziţionate au fost: cosmeticele, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produsele pentru copii, IT&C .

Foto: Pexels





