Producător: Chiar și cu medicamente pentru slăbit, precum Ozempic, oamenii vor continua să mănânce biscuiții noștri / Impactul asupra business-ului peste 10 ani: „Marjă de eroare”

ozempic, biscuiti, oreo, slabit Sursa foto: Pixabay/1150199

Chiar și cu medicamente care le taie pofta de mâncare, oamenii vor continua să mănânce biscuiți Oreo, potrivit companiei care le produce, transmite Bloomberg.

Mondelez International – care mai deține branduri precum 7Days, Barni sau BelVita -, monitorizează impactul Ozempic și al altor medicamente de acest gen „destul de atent”, a declarat directorul executiv Dirk van de Put, într-un interviu acordat Bloomberg TV.

Modelele care încorporează schimbările de comportament cauzate de medicamente și ratele de adopție preconizate pentru acestea prevăd doar un impact modest asupra vânzărilor, a adăugat acesta. „Aceste modele prezic că, peste 10 ani, vor avea un efect între 0,5% și 1% din volumul nostru”, a spus el, numind procentele „marjă de eroare”.

Citește și: Cum te pot ajuta fulgii de ovăz să slăbești / „Oatzempic”, o tendință virală de pe TikTok, îi promovează ca fiind un truc pentru pierderea în greutate / Care este părerea experților

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *