Războiul gemurilor: Vânzările produselor Regelui Charles ar fi „explodat” după ce nora lui, Meghan Markle, a anunțat propriul gem

gem, regele charles, meghan markle, vanzari

Vânzările de gem Waitrose Duchy Organic și Highgrove Organic Strawberry Reserve, branduri care aparțin familiei regelui Charles, au crescut vertiginos după ce Meghan Markle a început să promoveze un produs similar oferit de brandul său American Riviera Orchard, transmite publicația OK!

Gemul Highgrove Organic Strawberry Reserve a fost de mai multe ori „sold out”. Potrivit unor comentatori, unii clienți au cumpărat produsele monarhului din antipatie față de fosta actriță, care nu mai este în cele mai bune relații cu casa regală britanică.

Gemul Highgrove Organic Strawberry Reserve este produs din căpșuni crescute la Highgrove Estate din Gloucestershire, Anglia, și costă aproape 7 lire sterline borcanul.

Sursa foto: highgrovegardens.com

Prietenii Ducesei de Sussex au început să promoveze American Riviera Orchard pe social media în martie, dar compania nu a vândut încă produse către consumatorii finali.

„Meghan caută sprijin oriunde îl poate obține”, a declarat o sursă, potrivit OK! „Prințesa Eugenie și Prințesa Beatrice sunt în fruntea listei ei, dar ea țintește și mai sus și i-ar plăcea să obțină ștampila de aprobare a Regelui Charles”, a adăugat sursa.

Potrivit zvonurilor, sub brandul American Riviera Orchard va fi lansat un vin roze.

Sursa foto: Lorna Jane | Dreamstime.com

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *