Vâlcea: Un cioban din Brezoi a fost găsit mort în apropierea unei stâne din Munţii Lotrului. Poliția a deschis un dosar penal de ucidere din culpă

Foto caracter ilustrativ / Sursa foto: Wikimedia Foto caracter ilustrativ / Sursa foto: Wikimedia

Poliţiştii criminalişti fac cercetări în cazul unui cioban din Brezoi găsit decedat, marţi seara, în Munţii Lotrului, în zona Valea Călineştiului, potrivit Agerpres.

Bărbatul în vârstă de 54 de ani era căutat de familie încă de dimineaţă, fratele său fiind cel care l-a descoperit, spre seară, căzut pe o potecă, la circa 200 de metri de stână, şi a anunţat, prin 112, autorităţile.

Trupul acestuia a fost recuperat de salvamontiştii din Brezoi, după o intervenţie care a durat câteva ore, zona în care a fost găsit fiind greu accesibilă mai ales pe timp de noapte.

„Era căzut pe o potecă, pe Valea Călineştiului, undeva în zona Rădeea. Din câte ne-am dat noi seama era în urcare. Nu prezenta semne de violenţă pe corp şi nici muşcături de animale. Cel mai probabil a avut un stop cardiac. Familia îl căuta de dimineaţă, dar noi am fost chemaţi târziu spre seară şi, din păcate, când am ajuns era deja decedat. Este foarte important ca în astfel de cazuri să fim anunţaţi din timp pentru a putea interveni. E o distanţă de aproape 800 de metri de pantă care nu se poate parcurge decât pedestru.

Noi a trebuit să urcăm cu cei de la Ambulanţă, care au declarat decesul, şi cu cei de la Criminalistică, iar apoi să-l coborâm cu targa până la drum de unde l-au preluat cei de la Medicina Legală, pentru autopsie şi stabilirea cauzei decesului”, a precizat, pentru AGERPRES, reprezentantul Serviciului Salvamont Brezoi, Cristian Dură, transmite Agerpres.

Reprezentanţii Poliţiei Vâlcea au transmis că în cauză a fost deschis dosar penal pentru ucidere din culpă, în vederea stabilirii cu exactitate a cauzelor şi împrejurărilor în care a survenit decesul bărbatului.