Producătorul internațional de fructe de pădure, Agrovision, a obținut o finanțare de 100.000.000 de dolari/Banii vor fi cheltuiți pentru extinderea pieței și pentru inovare

fructe de padure, Agrovision, finantare, inovare foto: Pixabay

Compania Agrovision a obținut o finanțare de 100.000.000 de dolari, pentru a-și extinde afacerea cu fructe de pădure, la nivel global, profitând de boom-ul înregistrat în domeniul produselor agroalimentare sănătoase, informează Fruitnet.

Runda de finanțare a fost condusă de firma Aliment Capital, având alături alți investitori, inclusiv pe Steve Kaplan, co-fondator al Oaktree Capital Management. Finanțarea va impulsiona expansiunea globală și va accelera inovația în producție.

Agrovision este evaluată la peste 1 miliard de dolari.

„Furnizarea de fructe proaspete mai aromate pe tot parcursul anului necesită inovație completă, prin optimizarea fiecărui segment al fluxului tehnologic, de la genetică și sisteme de cultură la inteligență artificială”, a spus Steve Magami, co-fondator și CEO al Agrovision. 

„A început o nouă eră, generațiile tinere vor mâncare sănătoasă, și suntem încântați să fim liderii unei revoluții în domeniul fructelor proaspete”, a completat Magami.

Agrovision își vinde afinele, zmeura, murele și cireșele premium sub brandurile Fruitist și Big Skye. Compania aprovizionează supermarketuri din SUA, Asia, Europa și Orientul Mijlociu, pe tot parcursul anului, de la fermele sale din Peru, Mexic, Maroc, SUA, Egipt, India și China.

Piața produselor alimentare sănătoase este de așteptat să depășească 100 de miliarde de dolari în acest an, în timp ce vânzările globale de fructe de pădure sunt prognozate să ajungă la 32 de miliarde de dolari, în următorii cinci ani. În plus, Agrovision subliniază că introducerea de noi medicamente GLP-1 pentru diabet și pierderea în greutate ( GLP-1 reglează apetitul prin creșterea senzației de plenitudine și sațietate, scăzând în același timp senzația de foame și consumul de alimente gătite, determinând astfel un aport alimentar tradițional redus, n.m. ) a provocat o schimbare notabilă în comportamentul consumatorilor, ducând la o creștere de 20% a achizițiilor de produse proaspete de către pacienți.

„Fructele de pădure sunt un fruct iconic și am observat o schimbare în modul în care oamenii investesc în sănătatea lor și își cheltuiesc banii în magazin,” a declarat Ben Belldegrun, co-fondator și partener de management al Aliment Capital. 

„Agrovision este cu adevărat la locul potrivit, la momentul potrivit, cu modelul său unic de deținere a întregului lanț de producție, care-i permite să garanteze clienților fructe proaspete de înaltă calitate, pe tot parcursul anului, indiferent de destinația geografică.”

„Am văzut angajamentul Agrovision față de practici agricole sustenabile și inovatoare, și suntem încrezători că abordarea lor va stabili un nou standard global pentru gustările sănătoase”, a mai afirmat Belldegrun.

Agrovision a investit deja peste 400 de milioane de dolari în expansiunea globală, noi soluții genetice, inteligență artificială și alte tehnologii proprii. Compania a declarat că predictibilitatea platformei sale integrate vertical asigură consistență și fiabilitate în fața provocărilor din industrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *