Leonardo DiCaprio și alte celebrități îl plătesc pe acest bărbat din New York cu bani grei pentru a le face rezervări la restaurante exclusiviste

Redacția 8 mai 1 comentarii 3360 vizualizări
celebritati, nicky dimaggio, retsurante, leonardo dicaprio

Intrarea în unele dintre cele mai căutate restaurante din SUA poate fi dificilă chiar și pentru cei cu o avere și o putere considerabile, transmite Fox Business.

De aceea, acești oameni apelează la ajutorul lui Nicky DiMaggio. Încă din liceu, acest pasionat de gastronomie a făcut rezervări pentru oameni în unele dintre cele mai râvnite locații, inclusiv Nobu Malibu, Giorgio Baldi din California sau Carbone, Don Angie, 4 Charles Prime Rib, Via Carota și Rao’s din New York. Toate aceste restaurante sunt cunoscute pentru sistemele de rezervare stricte.

„Ați fi surprins [de] Rolodexul de oameni care au nevoie să intre în locuri în care nu pot intra”, a declarat DiMaggio pentru Fox Business.

Înainte de a deveni clienți, unele vedete importante au fost plasate de restaurante pe liste de așteptare de 90 de zile sau, în unele cazuri, au fost chiar respinse la ușă, și-a amintit bărbatul de 34 de ani.

Pe măsură ce cererea a crescut, au crescut și onorariile lui DiMaggio. Acum, lista sa de clienți de primă mână plătește între 500 și 1.000 de dolari pentru o rezervare, deși anumiți prieteni apropiați nu trebuie să plătească.

Mica selecție de mese din restaurant este „deținută” de clienții obișnuiți, a declarat Frank Pellegrino, proprietarul Rao’s, pentru Town & Country, în ianuarie 2020. „Nimeni nu le cedează”, a adăugat el.

DiMaggio a început prin a stabili legături puternice și, inevitabil, prietenii cu mulți dintre proprietarii de restaurante cu greutate din oraș.

„I-am dus pe proprietarii de la Don Angie la Rao’s… este o prietenie”, a spus el. „M-au ajutat foarte mult în cariera mea, iar eu îi ajut pe ei”, a adăugat bărbatul.

Cultivând aceste relații și beneficiind de recomandările din gură în gură, afacerea sa a cunoscut o creștere exponențială. Dar el l-a creditat în mod special pe magnatul cluburilor de noapte Richie Akiva pentru că l-a făcut cunoscut în lumea celor puternici.

„Richie m-a pus cu siguranță pe hartă cu clientela sa de celebrități”, a spus el. „Primeam rezervări pentru Leonardo DiCaprio și avocatul său și pentru managerul lui Doja Cat… jucători din NBA, NFL, de toate felurile”, a explicat DiMaggio.

Oamenii îl etichetau pe rețelele de socializare, ceea ce l-a ajutat și mai mult să își consolideze lista de clienți, printre care se mai numără 50 Cent, rapperul britanic 21 Savage, Serena Williams și starul rețelelor de socializare Jake Paul.

Totuși, cel mai mare client al său este organizația Creative Artists Agency (CAA), cu sediul în California.

DiMaggio gestionează toate aspectele afacerii sale. El comunică în principal prin mesaje directe și rareori oferă numărul său personal de telefon mobil.

Rezervarea este întotdeauna făcută pe numele său, iar în cazul unei anulări de ultim moment, are o listă de așteptare pentru a ocupa locul vacant în cel mai scurt timp.

Atunci când nu lucrează non-stop pentru a obține o masă pentru vedete, poate fi văzut luând masa cu acestea.

Sursa foto: Denis Makarenko | Dreamstime.com

Citește și: Blake Shelton spune că soția lui Gwen Stefani are propriul tractor la ferma familiei din Oklahoma

Comentarii

  1. Un articol despre care nu stiam ca am nevoie. Poate ma ajuta si pe mine sa obtin o rezervare la un soarma cu de toate…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *