Între timp, actorii au trecut neființă, dar fasolea a rămas, ba chiar mai mult. Familia a optat să adopte imaginea actorului pentru a pune pe picioare o afacere înfloritoare cu conserve de fasole, scriu media italiene. Dar nu oricum, ci după o rețetă considerată „originală”, pe care cunoscutul actor o lăsase sub formă de notițe. Afacerea a fost pusă pe picioare de o parte din fiii și nepoții lui Piedone, originalul, în viața reală o persoană foarte simpatică, fost campion național și membru al echipei naționale de înot a Italiei.
Fasolea nu a fost de la început în planurile urmașilor lui Bud Spencer
Compania a fost înființată în 2022, dar fasolea s-a alăturat abia mai târziu în portofoliu, în mai 2025, fapt care avea să relanseze vânzările și randamentul companiei. Aceasta mai produse gustări și snacks-uri dulci sau sărate, „printr-o combinație unică și inovatoare de materii prime ecologice, făinuri neconvenționale și proteine vegetale”, fiind înregistrată ca startup inovatoare, nu distribuie dividende și investește mult în cercetare și dezvoltare.
Totuși, conform datelor oficiale, în 2022 veniturile au fost de doar 56.000 de euro, în 2023 au urcat la 624.000 euro, deși cu o pierdere de peste 100.000 euro, motiv pentru care a fost nevoie de o mărire de capital, la 750.000 euro, prin cooptare unor noi acționari. Compania însă a rămas în continuare controlată de Giuseppe Pedersoli (unul dintre cei trei copii ai lui Carlo Pedersoli – Bud Spencer, decedat în 2016 la 86 de ani) împreună cu fiii săi Alessandro și Carlo Eduardo și un alt nepot al lui Bud, Nicolò Denaro, fiecare cu aproximativ 20%.
Conservele sunt produse în Italia din materii prime locale, eshopul are sediul la Roma, așa cum și filmele au fost produse celebrele studiouri Cinecittà din capitala italiană. Marca este protejată internațional și, potrivit sursei citate, fasolea la conservă Bud Spencer a depășit deja ca cifră de afaceri pe această nișă cunoscutul gigant american Kraft Heinz, al cărei principal acționar este magnatul american Warren Buffet.
Pentru că trebuia să mănânce multă fasole pe platou, Piedone a început să o gătească chiar el
Fiul actorului spune că fasolea a devenit rapid produsul principal al Bud Power, reprezentând 70% din cifra de afaceri. Iar pentru 2025 „preconizăm să ajungem la 10 milioane de euro.” În câteva săptămâni va fi lansată și berea, iar din toamnă este în program să apară pe piață și un alt produs, „Pizzone di Bud Spencer”, care valorifică din perspectivă comercială o altă trăsătură emblematică și adorată a actorului: palma aceea lată ca o lopată. Între timp, mai spune fiul actorului, sunt aproape finalizate acordurile cu lanțurile de distribuție pentru a livra conservele Bud Spencer în Elveția, Austria, Grecia și Germania.
„Tatăl meu avea o pasiune pentru gătit, iar în filme el și Terence Hill trebuiau să mănânce tigăi întregi cu fasole furnizate de producție. Uneori aceeași scenă era repetată de 10-15 ori, așa că la un moment dat a decis să și le gătească el singur, așa cum îi plăceau. Așa s-a născut rețeta originală.” Prin urmare, pe baza notițelor sale, se combină fasole Borlotti din Piemonte – o fasole măruntă, maronie, pulpă de roșii, ceapă, pancetta afumată și condimente.