Compania românească din industria alimentară Macromex îl numește pe Paul Leonard Neacșu în funcția de Business Development Director

Macromex îl numește pe Paul Leonard Neacșu în funcția de Business Development Director Sursa foto: Macromex

Macromex, companie românească din industria alimentară, anunță o schimbare strategică în conducere prin numirea lui Paul Leonard Neacșu în funcția de Business Development Director pentru divizia HoReCa.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

În noul său rol, acesta va avea misiunea de a coordona extinderea și consolidarea diviziei, considerată un pilon cheie în arhitectura de business a Macromex, notează Profit.ro.

Ne bucurăm să-l avem pe Paul alături de noi într-un moment de transformare accelerată a industriei ospitalității. Suntem încrezători că expertiza și viziunea sa vor contribui semnificativ la realizarea obiectivelor noastre ambițioase și la consolidarea poziției Macromex ca lider în HoReCa”, a declarat Liviu Trașcă, Business Development Director, Macromex.

Fondată în 1993 de antreprenorul Dan Minulescu, Macromex este o companie cu capital 100% românesc.

De-a lungul timpului, aceasta și-a consolidat prezența pe piață printr-un portofoliu solid, care include branduri proprii precum Corso și La Strada, ambele specializate în produse de înghețată, dar și mărci partenere renumite, cum ar fi La Lorraine, din segmentul panificației congelate, și President, brand de lactate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *