OREO lansează o ediție specială de biscuiți inspirată de Minecraft Filmul / Premiera producției cinematografice este programată pentru data de 4 aprilie

oreo-minecraft

OREO anunță lansarea unei ediții speciale de biscuiți, inspirată de universul Minecraft Filmul, pentru a celebra premiera producției cinematografice programată pe 4 aprilie. Acest parteneriat marchează o nouă colaborare internațională a brandului de biscuiți, care a avut anterior inițiative similare alături de Xbox și Batman, conform unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Noua ediție limitată include patru biscuiți cu design special, având reliefate simboluri emblematice din film: Pickaxe, Crystal, Sword și Creeper. Pe lângă aspectul inspirat din universul Minecraft, OREO propune și o experiență interactivă pentru consumatori. Aceasta implică transformarea biscuitului rotund într-unul pătrat prin mușcături succesive, scanarea lui pe platforma www.oreo.eu și deblocarea unei experiențe AR tematice, unde utilizatorii pot vâna elemente ascunse din film.

Pentru a atrage participanți, OREO a lansat și un concurs cu premii atractive:

  • O excursie VIP pentru două persoane în Statele Unite ale Americii;
  • 50 de Soundbaruri JBL BAR 300;
  • 200 de bilete duble la film.

Mecanismul de participare este simplu:

  1. Gustă un OREO și modifică-l într-un biscuit pătrat;
  2. Scanează biscuitul pătrat pe www.oreo.eu și joacă-te;
  3. Poți câștiga premii instant sau prin tragere la sorți.

Ioannis Bampalioutas, Senior Brand Manager la Mondelez International, a declarat: „Suntem foarte entuziasmați să aducem împreună magia din MINECRAFT FILMUL și jucăușul biscuit OREO, într-o colaborare care va încânta atât cinefilii, cât și iubitorii de biscuiți, aducând astfel o nouă dimensiune experienței lor. După succesul colaborărilor anterioare, de la Xbox la Batman, acest nou parteneriat reprezintă o oportunitate fantastică de a uni cele două universuri într-un mod unic și distractiv”.

Julie Moore, Senior Vice President of Global Brand Partnerships la Warner Bros. Pictures, a adăugat: „MINECRAFT FILMUL, la fel ca jocul extrem de popular care l-a inspirat, este despre a reuși prin creativitate, și niciun biscuit nu a inspirat moduri mai creative de a-l consuma decât OREO. Faptul că forma clasică de cerc îmbrășișează renumitul cub Minecraft face ca parteneriatul nostru să fie unul de neuitat”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *