Un tramvai numit dorință, un altul numit marketing. Un food truck promoțional pe șine, o nouă idee de promovare, la Milano

Louis Vuitton tramvai milano pinsa romana AMPI tramvai promotional Milano foto: lampoonmagazine.com

Un tramvai pe șine inspirat de numeroasele food truck ce colorează, ici colo, peisajul citadin. Sau, dacă vrem, un food truck pe sine dar cu aer de epocă, nu permanent, ci temporar, organizat în scop promoțional. Un nou hit de marketing, o poveste în care nicio Blanche Dubois nu își poate avea locul. Deloc simbol al unui destin fericit și imposibil, ca în vechea piesă teatrală a celebrului dramaturg american Tennessee Williams. Ci, dimpotrivă, un simbol citadin care rezistă multiplelor lui transformări, care devine, pentru scurt timp, spațiu privilegiat pentru a marca o aniversare sau a  lansa un proiect nou.

Pizza romană degustată în tramvai

În fiecare zi, de miercuri, 5 martie, până duminică, 9 martie 2025, un tramvai personalizat va parcurge străzile centrale de la Milano, scrie publicația cibotoday.it. Circuit a fost conceput ca un mic înconjur al centrului istoric, cu revenirea la punctul de plecare după o oră. Sunt programate patru curse complete pe zi dar și una mai scurtă, de 30 de minute. Scopul? Ultima dintre inițiativele marchează 80 de ani de la nașterea lui Corrado Di Marco, antreprenorul și inventatorul pizzei în stil „Roma”. Așa zisa pinsa romana.

Pentru acest eveniment, un tramvai istoric, în colaborare cu ATM, societatea comunală de transport în comun, se va transforma într-o pinseria mobilă:  pasagerii vor putea degusta o porție de pinsa romana pregătită după rețetele chef-ului Marco Montuori, vechi colaborator al creatorului acestui produs, devenit el însuși un simbol al gastronomiei capitalei italiene.

Un tramvai ca o un paradis al cofetăriei

A fost aleasă această metodă de promovare pentru că tramvaiul cu destinație HoReCa începe să devină un trend în capitala lombardă. Ideea inițială a aparținut unei importante asociații de cofetari și patiseri, care a ținut să-și aniverseze cei 30 de ani de existență oferind o supriză dulce și delicioasă locuitorilor orașului.

foto: dolcegiornale.it

Mai precis, pe 9 0ctombrie 2023, AMPI (Accademia dei Maestri Pasticcieri Italiani), fondată în 1993, au urcat în vagoanele de tramvai pentru a distribui gratui felii de tort și alte deserturi locuitorilor și turiștilor. Inițiativa a durat de la ora 11 la ora 16 și a fost un real succes, mai ales că pentru ocazia respectivă a fost creat și un tort special, în premieră

(articolul continuă mai jos)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:


Tramvai-cafenea al unui brand de modă

De curând, două, și nu unul, au fost tramvaiele care au găzduit aniversarea a 20 de ani de colaborare între casa de modă Louis Vuitton și artistul japonez Takashi Murakami. Timp de o lună, a circulat prin aceeași zonă centrală la Milano un tramvai-cafenea în stil japonez, cu interiorul de culoare roz, canapele elegante și măsuțe rotunde. Proiectul este doar unul din seria de evenimente gândite să marcheze expansiunea grupului francez la Milano, următoarul fiind lansarea în curând a unui restaurant al brandului, cu ocazia săptâmânei modei.

În afară de tramvaiul dedicat cafenelei, un al doilea, cu interiorul albastru, de această dată, a fost organizat pentru a găzdui proiecții video înfâșifând operele artistului japonez.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *