Magazine alimentare, brutării și chiar localuri fast-food din întreaga Europă devin locuri de petrecere neconvenționale pentru tinerii din generația Z. Așa-numita „cultură market rave” a devenit virală pe TikTok, cu videoclipuri care surprind petreceri în locații precum Amsterdam, Berlin, Paris și orașe din Marea Britanie, relatează Daily Mail.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
Un exemplu spectaculos vine din Amsterdam, unde duo-ul de muzică electronică Mr Belt și Wezol a cântat remixul piesei „It’s Not Right But It’s Okay” de Whitney Houston într-un magazin de fructe și legume. Dansatorii s-au distrat ținând praz în mâini, iar platanele DJ-ilor erau amplasate între lăzi cu avocado și portocale. „Un rave într-un magazin de legume e exact ce-mi lipsea în viață”, a comentat entuziasmat un utilizator TikTok.
@mrbeltandwezol POV: you’re at a rave in a fruit & veggie store in Amsterdam 🍇🥒🥬 #amsterdamdanceevent #ade #mrbeltandwezol #whitneyhouston #itsnotrightbutitsokay ♬ It’s Not Right But It’s Okay – Mr. Belt & Wezol
În Paris, o creatoare de conținut a postat un videoclip dintr-un magazin situat vizavi de Galeriile Lafayette, pe Boulevard Haussmann, întrebând: „Fraților, visez sau e o petrecere rave într-un supermarket?”. Un alt utilizator a comentat: „Asta iubesc la Paris”.
@nightmessparis @Goms voulait juste faire quelques courses à la base 🥲 #techno #supermarket #technomusic #technolovers #technodj ♬ original sound – Nightmessparis
Aceste rave-uri spontane nu se limitează doar la supermarketuri. Un DJ britanic, Louis Bekk, a transformat un local de burgeri din Istanbul într-un ring de dans improvizat, în timp ce cartofii prăjiți se găteau în ulei fierbinte, iar clienții erau serviți cu sandvișuri. Videoclipul său, intitulat „orice poate fi un rave”, a strâns mii de vizualizări.
@louis.bekk anything can be a rave challenge 🪩 💃 🧨 #housemusic #istanbul #askim #raveculture #electronicmusic #popup #louisbekk #londoncity ♬ original sound – switzyyy
De asemenea, videoclipuri virale au surprins astfel de evenimente în locații diverse: magazine asiatice, brutării, restaurante de tip „fish and chips” sau kebab din Viena, Anvers și Regatul Unit. În Bristol, o pizzerie a combinat felii de pizza cu „bătăi grele de bas” la un eveniment din octombrie, iar o brutărie olandeză din Amsterdam a devenit faimoasă pe TikTok în 2023 pentru petrecerea sa cu baghete și muzică house.
Comentariile utilizatorilor reflectă entuziasmul față de aceste experiențe inedite: „Toate interesele mele s-au contopit”, a scris cineva. Un alt utilizator a glumit: „Carbohidrați în club. Aș fi în rai”.
Brandurile nu au ratat ocazia de a capitaliza pe acest trend
Aceste evenimente au loc și în locații neașteptate precum magazine de mobilă, cafenele, localuri de matcha și chiar parcările supermarketurilor. Brandurile nu au ratat ocazia de a capitaliza pe acest trend. În septembrie anul trecut, o petrecere rave organizată de MOJU Drinks într-un Morrisons din Stratford, Londra, a înlocuit tradiționalele shot-uri de vodcă cu băuturi wellness.
Conform publicației Grocery Trader, acest rave a făcut parte dintr-o strategie de lansare la nivel național în magazinele Morrisons din Marea Britanie.
Un alt exemplu notabil este platforma de muzică Off-Licence Sessions din Leeds, care a transformat un magazin din Bristol într-un loc de petrecere unic. Evenimentul a atras atenția prezentatoarei Maya Jama, care a redistribuit videoclipuri de la rave-ul organizat în The Best Supermarket de pe Stokes Croft.
Propun un nou trend, “cultura apartment switch”. Gatim in dormitor si dormim in baie.
Niste baieti care n-au muncit o ora in viata lor s-au gandit sa se distreze in supermarket. Cool!
Si baba de 80 de ani care a venit sa ia un kil de lapte ce face, se strecoara printre platanele DJ-ului? Ala care vine dupa 12 ore de munca in tura de noapte sa ia un kil de cartofi baga mai intai un rave d-asta?