Lansarea celui de-al treilea sezon al proiectului „Autentic românesc” inițiat de către Transavia și partenerii săi în urmă cu doi ani, a avut loc ieri, 2 octombrie.
„Am ajuns într-o fază destul de avansată, pentru că de unde eram doar patru acum doi ani, am devenit 10 companii care s-au alăturat în acest program”, a declarat Eli Roman, moderatoarea evenimentului.
Potrivit studiilor recente, 72% dintre români preferă produsele românești, din cauză că sunt, în primul rând, mai sănătoase și, de asemenea, pentru că susțin producătorii.
„Autentic românesc” înseamnă că ei produc, ambalează și comercializează în România.
Transavia există de 33 de ani pe piață. Modelul integrat presupune inclusiv cultivarea propriilor cereale din care produc hrana puilor.
Dimensiunea economică
Partenerii prezenți în acest program însumează o cifră de afaceri de peste 750 de milioane de euro anual. Acesta este impactul lor în economia locală.
Angajații sunt peste 5.000, cu impact în comunitățile din care fac parte, și nu în ultimul rând, întoarcerea veniturilor și dezvoltările în România, în Malta și în Cipru.
Sursa foto: G4Food