Cu ocazia lansării unui nou sezon al serialului ,,Emily in Paris”, patiseria Comteia de pe strada Piața Amzei a devenit gazda unei campanii de promovare Netflix, decorând localul în stil parizian și invitând clienții să se bucure de o experiență rafinată.
Patiseria Comteia, redenumită în perioada 15-18 august ,,Amzei Pâtisserie”, a fost deschisă prima dată în anul 1985, atunci când brutarul original al patiseriei Nea Mihai, s-a mutat la București împreună cu familia, începând afacerea.
În meniul localului, alături de celebra merdenea, a fost introdus ,,Emily Cuasont”, un croissant românesc cu influențe franțuzești.
Astfel că, oamenii stau la cozi pentru a prinde croissantul oferit din partea casei, în limita stocului disponibil, însă și pentru a face fotografii la decorul impresionat, inspirat din stilul parizian.
Patiseria a creat o atmosferă impresionată joi și vineri, bucureștenii având parte de Strett Fashion Photography și muzică live, continuând să ofere această experiență specială și pe parcursul weekendului.