Dan Crișan, Chief Operating Officer (COO) PENNY România, a vorbit într-un interviu pentru G4Food despre piața de retail din România. Consumatorul e din ce în ce mai atent la prețuri, afirmă reprezentantul lanțului de magazine.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
„Echilibrul vine și din investițiile făcute inteligent… toate depozitele noastre folosesc energie verde”, a menționat Dan Crișan pentru G4Food. Pentru ei, „valoarea adăugată” înseamnă clientul satisfăcut, dar și impactul pozitiv prin dezvoltarea infrastructurii și susținerea comunității.
„Producătorii români sunt parte din identitatea Penny România”, a menționat el. Programul TripluRO colaborează cu sute de parteneri din țară și încearcă să ofere sprijin.
„Pentru noi, modernizarea retailerului alimentar înseamnă, în primul rând, investiție în infrastructură, în magazine în centre de logistică, înseamnă digitalizare și bineînțeles sustenabilitate, dar sustenabilitate măsurabilă”, a declarat Dan Crișan, COO Penny, într-un interviu pentru G4Food.
Sursa foto: G4Food
Montaj video: Studio G4Media

Sursa foto: G4Food





