O firmă de alimentație este între primele 10 cele mai importante branduri spaniole/ Este vorba de rețeaua de supermarketuri Mercadona

brand

Rețeaua națională de supermarketuri Mercadona intră în topul celor mai valoroase branduri spaniole, pe locul 7, scrie ABC. Mercadona își consolidează poziția ca cea mai mare rețea de supermarketuri din Spania. Compania, condusă de Juan Roig, a obținut un profit net de 1.009 milioane de euro anul trecut, ceea ce reprezintă o creștere de 40%. Firma de distribuție reușește astfel să își mărească din nou rezultatele, comparativ cu cei 718 milioane de euro obținuți în 2022, detaliază El Economista.

Zara a fost desemnată, din nou, cea mai valoroasă marcă din Spania, conform clasamentului realizat anual de firma Interbrand. Compania condusă de Marta Ortega a înregistrat o creștere de 24% în 2023, cu o cifră de afaceri de 14,735 miliarde de euro.

Pe locul doi se află Banca Santander, care a crescut cu 21%, ajungând la 8,580 miliarde de euro. Aceste două branduri sunt singurele mărci spaniole incluse în topul celor mai valoroase 100 de mărci din lume, Zara fiind pe locul 42, iar Santander pe locul 76.

Clasamentul celor mai mari creșteri este dominat de industriile textilă și bancară, iar sectorul bancar domină clasamentul spaniol, urmat de companiile energetice și cele din industria textilă.

Sursa foto: Mercadona

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *