Ministrul Economiei crede că e-comerţul este o soluţie comodă pentru IMM-urile româneşti. Poate fi o platformă de export și pentru produsele agricole

struguri, productie, schimbari climatice, podgorii Foto: Pexels

Ministrul Economiei, Şfefan Radu Oprea, consideră că e-comerţul este o soluţie foarte comodă pentru IMM-urile româneşti şi poate fi o platformă de export a produselor “Fabricate în România”. El anunţă pentru marţi  o discuţie cu reprezentanţii marilor reţele de magazine pentru a încuraja exportul de produse româneşti prin intermediul acestor reţele. Ministrul a prezentat imagini cu pepeni produşi la Însurăţei – Brăila care sunt exportaţi în Polonia, transmite News.ro.

”100 miliarde de euro. Aceasta este ţinta exporturilor României de anul acesta. În 2023 am atins valoarea de 93 miliarde de Euro” , scrie ministrul Economiei într-o postare pe Facebook.

Ştefan Radu Oprea precizează că, prin dialog şi susţinere a intereselor industriei româneşti putem creşte valoarea exporturilor. Pe asemenea se poate realiza acest obiectiv și prin deschiderea de pieţe noi, iar acest lucru l-a reuşit împreună cu Florin Barbu ministrul agriculturii și cu ANSVSA.

”Am deschis anul acesta pieţe noi pentru carnea de pasăre sau cerealele din România, de la ţări din zona Golfului până în Vietnam. Iar pentru cei care uită ca marea este făcută din picături le spun că sunt antreprenori care au debutat prin Start Up Nation şi care exportă prin intermediul platformelor digitale.

”Dacă avem un dialog bun cu mediul de afaceri, ţintele propuse pot fi atinse pentru că sunt win-win-win. Câştigă toţi cei implicaţi în proces: producătorii, reţelele de magazine şi cetăţenii”, mai afirmă Ştefan Radu Oprea.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *