Lanțul rusesc de magazine de tip discount MERE, prezent și pe piața locală, se va extinde puternic în Ungaria. Potrivit Hungary Today, care citează Haszon.hu, reteilerul intenționează să deschidă 200 de magazine în trei ani și să ajungă la venituri de 700 de milioane de euro în statul vecin.
MERE, cunoscut sub numele de Svetofor în Rusia, oferă produse la prețuri similare cu cele din supermarketurile Aldi și Lidl. În România, MERE are două magazine, în București și Brașov.
Gama de produse va fi compusă, în Ungaria, din aproximativ 1.500 de articole, inclusiv produse alimentare, băuturi și articole de uz casnic.
Cel mai probabil, MERE va oferi în principal produse sub marcă proprie. Potrivit sursei citate, magazinele se vor adresa familiilor cu venituri medii sau sub medie, care își fac cumpărăturile de una sau două ori pe săptămână, în mod planificat.
Lanțul, interzis în Ucraina, este prezent în mai multe țări europene, inclusiv în Serbia, Republica Cehă, Polonia, Estonia și Lituania.
Expansiunea în Europa de Vest a fost stopată de războiul ruso-ucrainean, astfel că firma se concentrează pe Europa Centrală și de Est.
În ciuda restricțiilor impuse Rusiei, MERE a avut rezultate financiare bune anul trecut. Veniturile au crescut cu 40%, până la 5 miliarde de euro.
Sursa foto: Mere.ws