Gigantul alimentar Nestle va produce suplimente alimentare cu colagen, care să regenereze pielea. De asemenea, va pune în vânzare pudre proteice, pentru combaterea pierderii mase musculare și căderea părului cauzată de medicamentele de slăbit Ozempic. Brandul s-a orientat spre vânzarea de produse care să contracareze efectele secundare ale medicamentelor de slăbit, după ce a înregistrat o scădere a vânzărilor la produsele obișnuite, arată Daily Mail.
În ciuda efectelor lor incontestabile în ce privește slăbirea, injecțiile cu medicamente GLP-1, cum sunt Ozempic și Wegovy, au fost legate de o listă întreagă de efecte secundare, inclusiv căderea mușchilor, căderea părului și efectul numit „fața Ozempic”. Producătorul prezice că pacienții care iau medicamente GLP-1 vor începe să evite batoanele de ciocolată. În schimb, vor alege meselor care sunt hrănitoare și nu prea sățioase.
Ca răspuns, gigantul alimentar elvețian a lansat în această săptămână site-ul web GLP-1Nutrition, conceput pentru consumatorii care iau injecții de slăbire, unde a pus la vânzare vitamine, colagen și pudră de proteine. Nestle intenționează, de asemenea, să înceapă să vândă linia de alimente „Vital Pursuits” în acest an, care conține 12 mese congelate controlate în porții, bogate în proteine și fibre, relatează Bloomberg.
Produse care vizează contracararea efectelor secundare
Site-ul web prezintă modele de femei cu forme pline și vinde ideea că produsele Nestle le vor ajuta să fie bine hrănite și să scape doar de grăsime, nu și de mușchi.
Injecțiile de acest fel pentru slăbit vizează scăderea apetitului, nu în mod special pierderea grăsimii. Astfel, în lipsa unui aport suficient de proteine se va pierde și masa musculară. Grăsimea scade și de pe față, nu doar de pe burtă. Astfel, mulți oameni par slabi, efect cunoscut sub numele de „fața Ozempic”.
Grăsimea de pe față ajută la aspectul unui ten neted. Astfel pierderea rapidă a acesteia poate face oamenii să pară rapid mult mai în vârstă.
În plus, mâncatul mai puțin poate duce la o lipsă de nutriție. Acest efect secundar, căderea părului și aspectul îmbătrânit al „feței Ozempic”, urmează să fie contracarat de noile produse Nestle.
Nestle nu este singura companie care trece la vânzarea de produse prietenoase cu GLP-1. Compania Abbott oferă, de asemenea, shake-uri nutritive clienților care urmează tratamente de slăbit.