Companiile din agribusiness, printre cele care alocă bugete generoase pentru traininguri de finanțe destinate angajaţilor

agribusiness, traininguri, angajati

Companiile din agribusiness, transporturi şi producţie, precum şi cele de farma şi e-commerce accesează produse de strategie financiară pentru traininguri personalizate destinate oamenilor de finanţe şi echipelor de vânzări şi de marketing, arată rezultatele unei analize de specialitate, publicată miercuri.

Conform datelor centralizate de Trusted Advisor Strategy & Finance, compania românească de contabilitate şi strategie financiară, un buget pentru un training de finanţe porneşte de la suma de 8.000 euro şi poate să ajungă 30.000 euro, în funcţie de complexitate, nivelul de personalizare, numărul de angajaţi implicaţi şi obiectivele secundare stabilite cu echipa de management, transmite Agerpres.

„Printre alte beneficii ale implementării unui training nişat şi in-house, atunci când acesta implică mai multe departamente, se numără identificarea disfuncţionalităţilor în procesele interne principale şi se obtine eficienţă şi productivitate crescută prin implementarea unor măsuri relative simple, care însă nu erau vizibile în dinamica anterioară. Aceste măsuri ţin de modul de lucru sau de sistemele utilizate. În ceea ce priveşte piaţa locală de traininguri personalizate în management financiar per industrie, raportat la viziunea organizaţiei beneficiare, observăm că printre cele mai solicitate situaţii de expunere sunt cele legate de realizare şi optimizare buget şi cash-flow, analiză financiară, training contabil. Pe lângă acestea, directorii financiari, managerii de proiect, precum şi echipele extinse de produs şi vânzări mai sunt interesaţi şi de realizarea unui ghid de bune practici intern în zona finanţelor, la nivel unitar, dar adaptat fiecărui departament în parte”, se notează în analiza citată.

În ceea ce priveşte peisajul economic parcurs, în cazul finanţelor pentru managerii de linie, se propune o abordare strategică şi de aliniere în organizaţie, cu repere din exterior, din zona macroeconomică şi de specific pentru fiecare industrie.

Prin intermediul programului „De la Contabil la CFO”, lansat anul trecut de Trusted Advisor Strategy & Finance, se urmăreşte dezvoltarea a peste o sută de manageri financiari actuali şi viitori prin expunere la situaţii reale şi provocare continuă pentru ca aceştia să realizeze acel salt necesar în evoluţie şi să fie pregătiţi pentru etapa următoare.

Pentru anul 2024, compania vizează dezvoltarea de proiecte de consultanţă personalizate şi consolidarea Biroului de Contabilitate.

Trusted App este aplicaţia proprie care digitalizează raportarea financiară şi bugetarea întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM).

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *