Selgros România, al doilea an în care înregistrează o scădere a profitului. Compania nu a mai deschis puncte noi de vânzare din 2019

reteaua de retail Selgros Romania, profit in scadere in ultimii doi ani foto: facebook.com

Rețeaua comercială Selgros Cash & Carry România, un actor important în retailul românesc cu 23 de magazine, a raportat în 2024 o cifră de afaceri de 4,549 miliarde de lei. Această valoare reprezintă o creștere de doar 1% față de anul precedent, cel mai mic avans înregistrat de companie începând cu 2020, scrie profit.ro.

În ceea ce privește profitabilitatea, rețeaua a înregistrat o scădere a profitului net cu 26% în 2024 comparativ cu 2023, ajungând la 67 de milioane de lei. Acesta este al doilea an consecutiv de declin al profitului pentru Selgros.

În 2022, compania a depășit pragul de 4 miliarde de lei în cifra de afaceri și a consemnat cel mai mare profit net din ultimii zece ani. De asemenea, numărul de angajați a înregistrat o ușoară diminuare de 1%, ajungând la 4.718 persoane.

Selgros Cash & Carry România este parte a grupului Transgourmet, deținut integral de Coop Elveția, care operează în prezent 80 de magazine (43 în Germania, 23 în România și 17 în Polonia).

Retailerul a intrat pe piața românească în 2001, odată cu inaugurarea primului său magazin în Brașov, oraș unde se află și sediul central administrativ. Din 2019, Selgros nu a mai deschis noi unități în România.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *