Acționarul La Mama, în negocieri pentru preluarea a trei restaurante din București. Sunt luate în calcul și concepte noi

la mama foto: facebook.com/lamama
Lanțul de restaurante La Mama, care mai numără în prezent 5 unități în București, după închiderea locației de la Ateneu, din centrul Capitalei, a avut în 2024 vânzări totale de aproape 26 de milioane de lei, în ușoară creștere față de 2023, scrie profit.ro. “Pentru noi, 2024 a fost un an bun, a fost un an de creștere. Am finalizat anul pe profit”, a explicat Cătălin Mahu, proprietarul rețelei La Mama.
Planurile de expansiune ale antreprenorului continuă și în 2025, având deja negocieri avansate pentru trei spații în București, unde vrea să deschidă noi restaurante. ”În acest moment sunt în negocieri pentru vreo trei spații și atunci perspectivele ar trebui să fie bune. Voi anunța deschiderea de restaurante de-abia după ce am contractele semnale, adică În în următoarele câteva luni. Suntem oricum în faza de semnare contracte. Luăm în considerare să creăm și niște concepte noi, dar toate într-un fel sau altul vor avea legătură cu La Mama”, a anunțat acesta.
Probabil, eventualele concepte noi vor avea și denumiri noi, iar cel puțin unul dintre viitoarele restaurante va fi sub alt brand, a mai făcut el cunoscut strategia grupului, adăugând că sunt în vizor și alte targete de clienți dar că restaurantele La Mama vor rămâne businessul principal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *