Această lansare răspunde cererii în creștere pentru cola aromată, care, potrivit companiei, se dezvoltă de trei ori mai rapid decât cola clasică, în special în rândul cumpărătorilor din generația Z. Pentru a atrage acest segment de consumatori, designul ambalajelor este îndrăzneț, iar lansarea băuturilor fără zahăr este susținută de un plan de comunicare bine structurat, axat pe tinerii din generația Z, arată foodbev.com.
Ben Parker, VP de vânzări – Off Trade la Carlsberg Britvic, a declarat: „Pepsi aduce pe rafturile comercianților arome unice și opțiuni fără zahăr. Această nouă lansare este un pas îndrăzneț în zona băuturilor indulgente și este concepută special pentru iubitorii de arome din generația Z.”
Lansarea, la o săptămână după „noutățile” Coca Cola
„Aromele inspirate din deserturi vor atrage consumatorii printr-o experiență nouă și vor ajuta la creșterea vânzărilor într-o categorie extrem de competitivă. Vom colabora cu comercianții pentru a sprijini succesul lansării, având ca obiectiv atragerea unui număr mai mare de clienți și creșterea vânzărilor, datorită aspectului distinctiv al produsului, care îl va ajuta să iasă în evidență pe rafturi.”
Noile băuturi sunt disponibile în anumite magazine alimentare din Marea Britanie, urmând să fie distribuite mai larg și în magazine de proximitate și unități de alimentație publică.
Această lansare vine după ce, săptămâna trecută, Coca-Cola a prezentat noile sale variante Orange Cream în SUA și Canada, subliniind tendința în creștere a băuturilor de tip cola aromată și a combinațiilor de arome cu tentă nostalgică.