Starbucks lansează două noi preparate inspirate de celebrul personaj „Hello Kitty”/Fanii spun că este „un exces de drăgălășenie”

Băutură Starbucks inspirată de Hello Kitty Foto: Instagram

Ultimele două noi produse de la Starbucks sunt inspirate dintr-un personaj îndrăgit de copii. De fapt, lanțul de cafenele a dezvăluit pentru prima dată colaborarea cu Sanrio, compania din spatele Hello Kitty, la începutul acestei luni, dezvăluie Parade. Parteneriatul sărbătorește aniversarea de 50 de ani a simpaticului personaj cu două băuturi inspirate de Hello Kitty.

Una dintre cele două băuturi se numește Red Apple Frozen Tei a șa fost descris într-un comunicat de presă că implică „Teavana Zen Clouds Oolong Tea” și „sos de mere dulce cu bucăți de bucăți”.

Al doilea produs, Apple Pie Cream Frappuccino a fost descris ca fiind „un tratament catifelat-moale” realizat cu o „bază de sos de mere cu bucăți”, lapte și „sirop de cremă frappuccino”.

Băuturi inspirate de Hello Kitty

Ambele băuturi sunt acoperite cu o fundă roșie comestibilă care arată exact ca cea pe care o poartă îndrăgitul personaj, potrivit unei prezentări a noilor produse din meniu pe care bloggerul gastronomic Snackolator a distribuit-o pe Instagram vineri, 20 septembrie.

Produsul este disponibil deocamdată în 13 țări din regiunea Asia-Pacific, însă în comunicatul de presă nu sunt numite SUA.

Pe lângă cele două băuturi mai sunt disponibile și produse de patiserie care sunt, de asemenea, Starbucks x Hello Kitty tematice.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *