În câteva zile începe noul sezon de recoltare a fructelor kiwi, în emisfera nordică. Primul soi ce va fi recoltat este cel de kiwi cu pulpă roșie, a cărui recoltare va începe încă de la mijlocul lunii septembrie. Vor urma varietățile cu pulpă galbenă, Jintao și Jinyan, produsele de vârf, iar în final, fructele kiwi cu pulpă verde vor fi recoltate la sfârșitul lunii octombrie – începutul lunii noiembrie, scrie Fresh Plaza.
Piața internațională din Asia Fruit Logistica
Compania Jingold din Italia a participat la Asia Fruit Logistica, expoziție de profil ce a avut loc în perioada 4-6 septembrie. „Această expoziție se confirmă ca o întâlnire importantă pentru piețele noastre de referință din Asia, adică China, Taiwan, Coreea, Indonezia, Malaezia, India și Singapore,” explică Federico Milanese, manager de marketing Jingold. „Acestea sunt piețe strategice care trebuie supravegheate, deoarece pot apărea schimburi interesante, în ciuda complexității logistice și de distribuție determinate de dimensiunile lor mari, și care sunt precursori ai tendințelor”, explică el.
„Expoziția se bucură de o participare considerabilă și de un interes semnificativ din partea vizitatorilor, cu un răspuns entuziast și o participare importantă din partea clienților din principalele țări asiatice. Operatorii care au vizitat standul nostru au arătat un interes puternic pentru varietățile noastre inovatoare de kiwi, confirmând cererea tot mai mare pentru produse de înaltă calitate pe piețele din est.”
În ceea ce privește prognozele de piață, Milanese mai arată că „piața de kiwi arată deosebit de promițătoare pentru acest an. Ca răspuns la această cerere în creștere, Jingold a planificat o creștere semnificativă a producției atât pentru fructele kiwi cu pulpă galbenă, cât și pentru cele cu pulpă roșie. Acestea din urmă sunt din ce în ce mai apreciate de consumatorii din întreaga lume, astfel că se așteaptă o creștere semnificativă a volumelor.”
În noul sezon, Jingold va continua să investească în inovație și în calitatea premium a kiwi-urilor sale, cu scopul de a satisface nevoile piețelor internaționale și de a aduce gustul autentic al kiwi-urilor italiene pe mesele din întreaga lume.