Cand 3 stele Michelin se unesc cu telefoanele inteligente: campania globală de vară a Xiaomi are, în Spania, formă de înghețată

inghetata, stele Michelin, Can Roca, Jordi Roca, Xiaomi, calatorii culinare Captura foto MarketingNews
Jordi Roca și Xiaomi, continuă să redefinească limitele tehnologiei și creativității prin asocierea cu lumea gastronomiei de înaltă clasă, susține MarketingNews.

Jordi Roca, cofetarul de la El Celler de Can Roca, a creat o ediție limitată de înghețate inspirată de două dintre smartphone-urile Xiaomi. Produsele au fost realizate pentru campania din Spania. Denumită Xiaomi Summer Edition by Jordi Roca face parte din campania globală de vară a Xiaomi.

Cine este Jordi Roca

Jordi Roca Fontané este, probabil, cel mai cunoscut cofetar din toată Spania, chiar și din întreaga lume. Este cofetar la restaurantul familiei El Celler de Can Roca, recunoscut de mai multe ori ca cel mai bun restaurant din lume. Jordi este un adevărat reper în lumea gastronomiei de înaltă clasă și a inovației, în special în ceea ce privește lumea dulciurilor. În 1997, Jordi, mezinul fraților și-a început drumul ca ‘cofetar’, creațiile sale l-au dus să câștige, în 2014, premiul pentru Cel mai bun cofetar din lume (World’s Best Pastry Chef Award), acordat de The World’s 50 Best Awards. În 2010 a fost diagnosticat cu distonie cervicală, o boală rară, care l-a făcut să-și piardă vocea pentru șase ani.

Înghețata în formă de telefon mobil

Înghețatele Xiaomi sunt în două variante, fiecare cu două arome: iaurt cu lime și mango, respectiv mandarină cu floare de portocal.

Pentru a se bucura de aceste înghețate, consumatorii trebuie să localizeze camioneta de înghețată Xiaomi, care va pleca din Madrid și va parcurge câteva localități de pe coasta spaniolă pe parcursul verii. Fiecare înghețată va veni însoțită de oferte la produsele tehnologice.

Firma chineză nu este la prima colaborare de acest fel

Ca singurul partener tehnologic al Ghidului Michelin, Xiaomi Spania a colaborat cu restaurante de top de pe peninsulă, precum Atrio, El Cenador de Amós și Belcanto din Lisabona, consolidându-și legătura cu lumea gastronomiei de înaltă clasă.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Captura foto MarketingNews

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *