Liderul de pe piața salamului de Sibiu din România: În fiecare an lucrăm la produse noi, însă rata de succes este undeva la 30%

salam de sibiu, agricola, produse noi, grigore horoi Sursa foto: Wikimedia Commons/Julieta39

Grigore Horoi, directorul general și președintele Grupului Agricola, cel mai mare producător local de salam de Sibiu, a declarat într-un interviu acordat Economedia că, în fiecare an, compania lucrează la produse noi, însă „rata de succes este undeva la 30%”.

Bugetul de investiții planificat pentru 2024 la nivelul întregului grup de firme este de aproximativ 14 milioane de euro, dintre care 8 milioane sunt destinate „modernizării parcului auto, procesării și conformării la legislația de mediu”, iar restul acoperă zone diverse, inclusiv cercetarea pentru produse noi.

Pe lângă salam de Sibiu, compania produce carne de pui, alte mezeluri, semipreparate, ouă pentru consum și produse lactate.

„Misiunea noastră este să menținem Agricola în top trei producători pe piața de agribusiness și să avem un loc pe podium în categoria de carne de pasăre, unde acum avem o cotă de piață de 12,6%, iar la salamul de Sibiu să ne păstrăm poziția de lider de piață, cota în acest moment fiind de circa 48%”, a declarat Horoi.

El a mai spus că Agricola nu-și va schimba strategia prea curând și că se va strădui să-și păstreze creșterea la un nivel sustenabil, acest lucru însemnând cel puțin 10% în fiecare an.

Citește și Un producător de carne de pui din România anunță că pregătește investiții de 100 de milioane de euro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Sursa foto: Wikimedia Commons/Julieta39

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *