Generația Z (18 – 28 ani), convinsă să consume cartofi până la bătrânețe? / Industria cartofului din Statele Unite derulează o campanie de marketing în acest scop

cartofi, generatia Z, Statele Unite, tineri foto: Pixabay

Generația Z consumă deja mâncăruri pe bază de cartofi, dar ar putea fi convinsă să aleagă cartofii într-o măsură mai mare și pentru tot restul vieții, arată un studiu comandat de  Potatoes USA, o cooperativă agricolă din Denver, Statele Unite, citat de publicația freshplaza.com.

Explicația este oferită de statistică: tinerii din Generația Z reprezintă 25% din populația globală și au o putere de cumpărare estimată la 450 de miliarde de dolari. Prin urmare, datele exprimă o oportunitate perfectă de a crea iubitori ai cartofilor, de-a lungul vieții, care vor stimula creșterea producției, pe termen lung, și vor consolida cererea de cartofi.

Organizația de fermieri americani, cultivatori de cartofi, intenționează să-i convingă pe tineri de beneficiile nutriționale ale cartofilor și să-i învețe moduri convenabile de a-i găti.

Deoarece generația Z abordează mass-media diferit de generațiile mai în vârstă, marketingul pentru această grupă de vârstă trebuie să fie diferit. Iată trei exemple de campanii recente pentru a ajuta generația Z să învețe mai multe despre plăcerea de a consuma cartofi și despre beneficiile acestora.  

Campania 1

„Lucrând cu influenceri ai stilului de viață propriu Generației Z, pe Instagram și TikTok, unde mergi pentru a intra în legătură cu generația Z? Pe TikTok și Instagram! De fapt, 76% din membrii Generației Z spun că folosesc TikTok, iar 66% spun că sunt pe Instagram”, notează publicația citată.

Potatoes USA a colaborat cu influenceri dedicați stilului de viață propriu Generației Z, în ianuarie, pentru a oferi conținut care prezintă informații pozitive despre nutriția cartofilor, modalități convenabile de a savura spud (un sinonim pentru potato/cartof) și multe altele.

Rezultat: această campanie a atras peste 600.000 de vizitatori pe site-ul PotatoGoodness.com în ianuarie, februarie și martie pentru a afla mai multe despre nutriția cartofilor și despre opțiunile de gătit convenabile și gustoase. Adică cu 58% mai mulți vizitatori decât în ​​ultimele trei luni.

Campania 2

Anunțuri Pinterest plătite: Generația Z reprezintă peste 40% din utilizatorii activi lunari ai Pinterest și a generat cea mai rapidă creștere demografică a platformei.

La începutul acestui an, trei campanii de publicitate plătite au prezentat panouri Pinterest, care însumează o colecție de rețete centrate pe teme precum Friendsgiving, Super Bowl și cartofii ca aliment „adevărat”.

Rezultat: aceste reclame au atras mii de vizitatori suplimentari pe PotatoGoodness.com pentru a se inspira pentru noi rețete de cartofi. În general, rețetele cu cele mai bune performanțe au fost prăjitura cu cartofi agrementată cu mere și Chesapeake Bay Potato Chip Mac (macaroane cu brânză și cartofi) pentru Friendsgiving, în timp ce Gen Z i-a plăcut pepperoni Potato Pizza Pockets și Crispy Buffalo Potato Nuggets.

Campania 3

Spotify Ads: Potatoes USA a difuzat pentru prima dată reclame pe Spotify, aplicația de streaming muzicală numărul unu pentru Generația Z. Un anunț era centrat pe cartofi ca aliment „adevărat”, iar celălalt pe controversa „este cartoful o legumă”?

Rezultat: ambele reclame au depășit standardele din industrie în ceea ce privește numărul de consumatori la care au ajuns și câți consumatori au interacționat cu reclamele, asigurându-se că destinatarii au avut oportunități ample de a vedea și de a asculta mesajul: cartofii sunt un aliment natural și pot fi incluși în porții zilnice de legume.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *