FR Volei a anunţat, vineri, lansarea campaniei naţionale prin care 1,6 milioane de cutii cu sare produse de compania românească SALROM au integrate pe ambalaje fotografii cu jucătorii echipelor naţionale, alături de mesaje inspiraţionale. Mesajul campaniei este de promovare a voleiului, dar şi a unui stil de viaţă activ şi sănătos, transmite FRV, transmite News.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
”Voleiul românesc ajunge pe rafturile marilor magazine! FR Volei şi SALROM au lansat o campanie naţională prin care peste 1.600.000 de cutii cu design special, dedicat echipelor noastre naţionale, pot fi găsite în marile magazine. Prin această campanie, voleiul românesc pătrunde dincolo de sălile de sport şi de competiţii. Ambalajele personalizate SALROM vor fi prezente în milioane de case, ducând cu ele mesajul de susţinere pentru echipele naţionale şi promovând un stil de viaţă activ şi sănătos. Cu ajutorul celor mai mari reţele de retail din ţară, proiectul aduce sportul nostru mai aproape de milioane de români”, este mesajul forului naţional de profil.
Obiectivele campaniei sunt promovarea unui stil de viaţă sănătos, susţinerea voleiului românesc şi consolidarea legăturii cu publicul.
”Ne bucurăm să putem aduce echipele naţionale de volei pe rafturile din toate marile magazine din România. Acest proiect este o dovadă că voleiul românesc poate fi promovat prin parteneriate puternice şi creative, iar împreună putem inspira generaţii să aleagă un stil de viaţă sănătos şi să descopere frumuseţea sportului nostru”, a declarat Adin Cojocaru, preşedintele Federaţiei Române de Volei.
Cutiile cu designul dedicat voleiului românesc sunt deja disponibile în marile magazine din România, potrivit comunicatului FRV.