Un chef de top dezvăluie secretul obținerii unui piure cremos / Primul sfat este să fiebi cartofii în coajă

Sursa foto: colaj foto Sursa foto: colaj foto

Chef-ul neozeelandez Andy Hearnden, cunoscut sub pseudonimul Andy Cooks, a împărtășit, potrivit express.co.uk, câteva sfaturi inedite, pentru a prepara un piure delicios de fiecare dată.

„Așa fac eu un piure mătăsos de fiecare dată”, a început Andy în tutorialul său de pe TikTok. Primul său sfat: „Nu curăța cartofii de coajă”, ci folosește un cuțit pentru a face o tăietură în jurul mijlocului cartofului.

Pașii recomandați de chef Andy Cooks pentru a obține un piure cremos

  • Prepararea cartofilor – Cartofii tăiați, cu tot cu coajă, trebuie puși în apă rece – „nu fierbinte”. Adaugă sare în oală, înainte de a porni focul.
  • Fierberea și decojirea – După ce cartofii devin fragezi (se pot străpunge ușor cu furculița), scurge-i și lasă-i să se aburească câteva minute. Chef-ul a demonstrat cum „coaja ar trebui să se desprindă ușor”.

Folosirea ustensilelor potrivite, pentru a obține un piure perfect

„Folosește un dispozitiv de pasat, în locul unui zdrobitor manual”, a sugerat Andy. Aceasta face piureul mult mai uniform.

Vezi detalii

Opțiune suplimentară, pentru perfecțiunea piureului

Chef Andy a recomandat,  opțional, utilizarea unei site cilindrice fine pentru a împinge cartofii prin ea, eliminând complet cocoloașele. Totuși, a recunoscut că acasă sare, deseori, peste acest pas.

Amestecarea ingredientelor calde

„Asigură-te că untul și laptele pe care le adaugi sunt calde”, a explicat Andy. „Dacă sunt reci, cartofii se vor întări”.

După ce a adăugat mai multă sare, Andy a servit piureul său extrem de cremos și mătăsos.

Cu aceste sfaturi, oricine poate obține un piure perfect de fiecare dată!

Cine este chef Andy, cel care ne dezvăluie rețeta piureului perfect

Andy Hearnden, foarte popular  sub pseudonimul său online Andy Cooks, este un bucătar, YouTuber și autor de cărți de bucate, originar din Noua Zeelandă. A lucrat în restaurante timp de 20 de ani, înainte de a se orienta către rețelele sociale, în urma pandemiei de COVID-19, iar doi ani mai târziu avea 13 milioane de urmăritori pe TikTok, Instagram, YouTube și Facebook.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *