Service-urile pentru sisteme de refrigerare de alimente și băuturi sunt asaltate de comenzi pe fondul caniculei / De ce le pică echipamentele magazinelor, restaurantelor și depozitelor

sisteme de refrigerare, service, canicula, mentenanta Sursa foto: Dreamstime

Echipamentele de refrigerare folosite de magazine, restaurante și depozite sunt solicitate la maximum de temperaturile ridicate din această perioadă, iar furnizorii de servicii de întreținere sunt asaltați cu comenzi. Potrivit unui specialist din domeniu, sunt afectate de caniculă, în general, sistemele montate afară sau care nu sunt într-un spațiu cu mediu controlat.

Compania Midal, care produce camere frigorifice făcute la comandă, a avut cu 20% mai multe comenzi în iulie comparativ cu iulie 2023. „Comenzile au crescut cam cu 20%”, a declarat pentru G4Food George Mărăcine, proprietarul firmei.

Firma Airvent București – care activează în domeniile refrigerare, ventilație și aer condiționat –  susține că în iulie, comparativ cu lunile aprilie sau mai, comenzile au crescut cu până la 100%, iar comparativ cu luna iulie din 2023, numărul solicitărilor a crescut cu aproximativ 50%. „Una e să fie două zile de caniculă, alta e să fie două săptămâni. Problema este și lipsa de investiții, dar mai degrabă lipsa de mentenanță la timp. Oamenii nu respectă termenele. Dacă ar face asta, ne-ar fi și nouă și lor mult mai simplu acum. Mulți încearcă să economisească la capitolul ăsta din buget și apoi se roagă să nu se întâmple nimic, iar când se încinge asfaltul se dau cu capul de pereți”, a declarat un reprezentant al firmei. Chiar dacă a crescut numărul comenzilor, firma nu găsește noi angajați. „Oameni în plus nu avem, pentru că, din păcate, sunt greu de găsit”, a adăugat reprezentantul Airvent București.

Vezi detalii

La Frigo-Land.o Constanța, furnizor de camere frigorifice și servicii de mentenanță pentru acestea, solicitările au crescut cu 50% deja din iunie și aproape spre 100% în ultimele două săptămâni. Reprezentantul firmei spune și el că lipsa investițiilor a dus la situația actuală: „Anul trecut s-au făcut puține investiții în echipamente noi și, deci, se strică mai repede. Noi avem clienții noștri cu care avem contract anual și încercăm să le asigurăm lor service înainte de toate și abia reușim.” El a adăugat că alte cereri sunt onorate doar dacă rezolvă mai întâi solicitările clienților actuali. Firma transmite că a angajat mai mulți oameni pentru a face față cererii mai mari de servicii.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *