Nestlé introduce o marcă de ciocolată provenită din surse sustenabile/Produsul se va vinde în magazinele din aeroporturi pentru a ajunge în toată lumea

Ciocolată cu cacao certificată Foto: Instagram

Nestlé lansează ciocolata Sustainably Sourced, a anunțat gigantul din industria alimentară și a băuturilor într-o declarație, conform Fooddive. Ciocolata conține cacao certificată de Rainforest Alliance, obținută prin intermediul Nestlé Cocoa Plan, programul de sustenabilitate al gigantului CPG.

Sustenabilitatea este unul dintre instrumentele principale pe care marile companii din sectorul alimentar și al băuturilor le folosesc nu numai pentru a intra în contact cu consumatorii care apreciază atributele produselor pe care le cumpără, ci și pentru a-și reduce propria amprentă asupra mediului (un concept utilizat pentru a cuantifica impactul unei activități, al unei persoane sau al unei țări asupra schimbărilor climatice, n.r.).

Noul brand de dulciuri va fi disponibil în această vară în aeroporturile din întreaga lume.

Consumatorii vor fi informați cu privire la eforturile companiei

O parte esențială a eforturilor Nestlé în materie de sustenabilitate va fi expusă în totalitate, în magazinele de cadouri din aeroporturi. Vizând aeroporturile din întreaga lume, Nestlé, care are o prezență globală, are ocazia să informeze mai mulți consumatori cu privire la eforturile sale în materie de sustenabilitate, în loc să se focuseze doar o anumită țară.

Produsul se lansează în contextul în care consumatorii caută din ce în ce mai mult produse care provin din surse durabile. 71% dintre călători au declarat că aceasta le influențează deciziile de cumpărare.

Ciocolata Nestlé Sustainably Sourced va conține elemente vizuale pentru a încuraja clienții să afle mai multe despre Planul Nestlé pentru cacao și despre colaborarea sa cu Rainforest Alliance.

Planul Nestlé pentru cacao a fost înființat în urmă cu 15 ani pentru a îmbunătăți mijloacele de subzistență în comunități, a îmbunătăți condițiile sociale pentru familii și a spori durabilitatea produselor. Până în prezent, compania a colaborat cu mai mult de 170.000 de familii.

Cacao din surse sustenabile

Ciocoata Nestlé care conține cacao certificată provenită din surse sustenabile va fi disponibilă într-o pungă de hârtie reciclabilă. Este o strategie utilizată de alte mărci de dulciuri Nestlé, cum ar fi Smarties, care au trecut la ambalaje de hârtie.

Noua marcă de ciocolată este cel mai recent anunț de sustenabilitate din partea Nestlé. În 2022, Nescafe, cel mai mare brand de cafea al Nestlé, a anunțat că intenționează să cheltuiască peste 1 miliard de dolari pentru a ajuta gigantul alimentar și al băuturilor să se aprovizioneze cu cafea în mod mai durabil. Iar în ianuarie, Nestlé a lansat primul KitKat fabricat cu ingrediente de cacao complet trasabile, provenite de la familii de fermieri pe care le sprijină.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *