McDonald’s în România îi invită pe clienţi să păşească în culisele bucătăriei şi să descopere în detaliu cum sunt pregătite produsele lor preferate şi cum se construieşte zi de zi experienţa autentică în restaurantele din toată ţara, transmite News.ro.
Prin campania Open Days, organizată în perioada 28 aprilie- 28 mai 2025, vizitatorii vor avea ocazia de a participa la tururi ghidate, pentru a explora procesul de preparare a produselor. Totodată, vor descoperi standardele stricte de siguranţă alimentară şi procedurile de lucru care stau în spatele angajamentului constant pentru asigurarea calităţii produselor.
O experienţă unică şi parteneriate bazate pe încredere
La McDonald’s, fiecare produs este preparat cu grijă, iar clienţii au acum şansa să vadă exact cum se întâmplă acest lucru. Prin tururile ghidate organizate cu ajutorul managerilor de restaurant, participanţii vor înţelege de unde provin ingredientele, cum sunt respectate regulile stricte de siguranţă şi ce eforturi se depun zilnic pentru a garanta prospeţimea fiecărei comenzi şi experienţa plăcută în restaurante. Clienţii care doresc să participe trebuie doar să meargă la cel mai apropiat restaurant McDonald’s pentru programarea turului.
Siguranţa alimentară este o prioritate esenţială pentru McDonald’s în România, astfel, toţi furnizorii companiei sunt certificaţi conform Global Food Safety Initiative (GFSI), iar produsele sunt supuse unor verificări riguroase. În plus, fiecare restaurant implementează un program zilnic de verificare a punctelor critice de control, asigurându-se că standardele de calitate sunt menţinute la cel mai înalt nivel.
Furnizori locali şi ingrediente de încredere
McDonald’s colaborează cu furnizori de top, atât locali, cât şi internaţionali, pentru a asigura cea mai bună calitate a ingredientelor. Aproximativ 44% dintre ingredientele folosite în restaurantele McDonald’s din România provin din surse locale, printre care Transavia (carne de pui), Toneli (ouă free-range), Lantmännen Unibake (chifle din grâu românesc), Eisberg (salate şi legume), Râureni (gem de vişine şi suc de mere), Agrana (zahăr) şi Olympus (lapte pentru cafea). De asemenea, carnea de vită folosită în burgeri provine din Ţările Baltice, iar cartofii şi laptele pentru îngheţată sunt aduşi din Polonia şi Austria.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
Standardele ridicate din spatele fiecărei comenzi
Pe lângă ingredientele de calitate, McDonald’s investeşte continuu în formarea angajaţilor săi. Fiecare membru al echipei este instruit pentru a respecta cele mai bune practici operaţionale şi pentru a utiliza echipamentele în condiţii de siguranţă maximă. În plus, fiecare produs este preparat pe loc, la fiecare comandă, oferindu-le clienţilor şi posibilitatea de a personaliza produsele în funcţie de preferinţe.
Prin campania Open Days, McDonald’s în România îşi reafirmă angajamentul pentru calitate şi siguranţă, oferind clienţilor o experienţă inedită şi interactivă. Dacă vrei să afli mai multe despre ingredientele şi procesele din spatele meniului tău preferat, vizitează cel mai apropiat restaurant McDonald’s şi programează un tur ghidat, în perioada campaniei.