Asia Fruit Logistica, cel mai mare târg de pe continent dedicat sectorului fructe – legume, va fi organizat în perioada 4 – 6 septembrie 2024, la Hong Kong, de Global Produce Events. Potrivit organizatorului, târgul va găzdui 750 de expozanți din peste 40 de țări.
Cel mai mare târg de fructe și legume proaspete de pe continentul asiatic se va desfășura în Hong Kong, în spațiul expozițional Asia World-Expo, organizatorii anunțând că va fi cea mai mare și mai bună ediție de până acum.
„Suntem încântați să întâmpinăm o comunitate atât de vibrantă de profesioniști din domeniul produselor vegetale proaspete la Asia Fruit Logistica 2024”, a declarat David Axiotis, directorul general al Global Produce Events.
„Vizitatorii noștri vor avea ocazia să se întâlnească cu cei mai importanți comercianți din întreaga lume și din fiecare verigă a lanțului valoric. Ei vor dobândi perspective valoroase și vor afla de la experți și lideri de opinie din industrie lucruri noi despre cele mai recente tendințe din sector. De asemenea, vor descoperi o gamă largă de produse noi, inovații de ultimă oră și tehnologii.”
Conform comunicatului de presă, peste 750 de expozanți din peste 40 de țări și regiuni diferite vor prezenta produsele și serviciile lor de top la Asia Fruit Logistica 2024.
Vizitatorii vor putea explora aproximativ 28 de pavilioane naționale sau regionale care prezintă o gamă largă de inovații, inclusiv pavilioane deschise în premieră de expozanți din India, Indonezia, Tanzania și Kârgâzstan.
Asia Fruit Logistica va începe cu o Cină de Gală comună în seara zilei de marți, 3 septembrie – co-găzduită de partenerii oficiali ai pieței angro – Guangzhou Jiangnan Agricultural Group și Shanghai Huizhan Fruit and Vegetable Market – și de partenerul media Asiafruit Magazine. Evenimentul are loc în Grand Ballroom din incinta hotelului Kerry, oferind o vedere spectaculoasă asupra portului Hong Kong. Delegații se pot aștepta la o seară plină de distracție, socializând cu aproximativ 1.000 de profesioniști de top din industria produselor vegetale proaspete.
Asiafruit Knowledge Centre va avea trei scene pe parcursul a trei zile.
Organizat de Asiafruit Magazine, Asiafruit Knowledge Centre este noul hub de conținut all-in-one al Asia Fruit Logistica. Acesta cuprinde trei scene pe parcursul a trei zile – Asiafruit Congress, Asiafruit Business Forum și Asiafruit Showcase.
Fiecare zi din agendă are o temă. Ziua unu (4 septembrie) este dedicată consumatorilor și piețelor, ziua a doua tehnologiei și inovației, iar ziua a treia logisticii și comerțului.
Asiafruit Congress, principalul eveniment de conferințe din Asia pentru produsele vegetale proaspete, începe cu o discuție de nivel înalt despre schimbările în peisajul consumatorilor și al comerțului cu amănuntul în Asia. Anson Bailey, șeful departamentului de practică pentru consumatori și comerț cu amănuntul din Asia-Pacific al KPMG, va deschide sesiunea, împărtășind rezultatele unui studiu amplu realizat pe 7.000 de consumatori din 14 piețe din regiune.
Ziua Logisticii și Comerțului include o sesiune care explorează viitorul comerțului intra-Asia, cu perspective strategice de la Patrick Vizzone, co-fondator și CFO al Vertical Oceans, Wayne Prowse de la Fresh Intelligence, Sam Sin de la Pagoda Global Fresh și Julio Bellota, care conduce operațiunile logistice comerciale ale DP World în Asia de Sud-Est.
La Asiafruit Business Forum, experți din industrie vor prezenta un program variat de studii de caz și workshop-uri pe teme specifice. Asociația Internațională pentru Produse Proaspete (IFPA) găzduiește o serie de sesiuni educaționale despre marketingul și comercializarea produselor proaspete în ziua unu. Andrew Sim de la firma de avocatură Baker McKenzie prezintă un workshop despre „Protejarea IP-ului tău în Asia” împreună cu Alanna Rennie, directorul juridic al Bloom Fresh, și David Smith, director general al Bloom Fresh China, în ziua a doua.
Asiafruit Showcase este scena unde expozanții Asia Fruit Logistica prezintă inovații în domeniul produselor proaspete pentru succesul afacerilor în Asia. În prima zi, Heleen Van Rijn-Wassenaar de la Rijk Zwaan explică cum brandingul poate debloca potențialul pieței de ardei dulci în Asia, în timp ce Hans Liekens de la Sekoya împărtășește perspective din categoria europeană de afine despre cum să creezi valoare prin diferențierea produsului. Jiao Jie, un livestreamer de la Shanghai Jiaogeini Industrial Development, analizează perspectivele pieței de fructe premium în China, în ziua a doua.
Peste 60 de vorbitori de top din 20 de țări diferite vor împărtăși perspectivele lor la Asiafruit Knowledge Centre.
Câștigătorii premiilor Asia Fruit, cele mai importante premii din Asia pentru excelența în produse proaspete, sunt, de asemenea, anunțați la Asia Fruit Logistica.
Clubul Retailerilor îmbunătățește oportunitățile de afaceri și networking.
Asia Fruit Logistica a lansat, de asemenea, anul acesta Clubul Retailerilor, un program exclusiv pentru retailerii globali de top pentru a îmbunătăți oportunitățile de afaceri și networking la târg.
Doar 100 de retaileri globali de top au fost selectați pentru a se alătura Clubului Retailerilor. Membrii includ Walmart, Spinneys (Dubai), Belc (Japonia), Central Retail, RT-Mart, Costco, Lotus, Big C, Makro, S&R și JD.com, alături de alte nume importante.
Clubul Retailerilor de la Asia Fruit Logistica creează o punte între retaileri și expozanți, oferindu-le expozanților oportunități excepționale de a se întâlni cu cumpărători de top.