Milioanele de lire sterline au fost cheltuite pentru liniile de producție din Marea Britanie, un proiect prin care gigantul fast-food își propunea să introducă în meniu mâncare sănătoasă, cu puține calorii și neprăjită, cum ar fi mere coapte sau piept de pui gătit pe grătar, scrie Daily Mail, citat de G4Media.
După puțin timp însă, șefii companiei au decis să închidă linia cu mâncare sănătoasă și să își asume pierderea investiției pentru că vânzările erau catastrofale: ”Nimeni nu cumpăra produsele neprăjite”, a declarat Jenny Packwood, șeful francizei KFC din Marea Britanie și Irlanda.
Investiția a constat în achiziția cuptoarelor și a adaptării infrastructurii de gătit, astfel încât KFC să poată prepara și livra produse care să nu fie prăjite și să conțină cât mai puține calorii. Fanii fast-food-ului nu au apreciat, însă, inițiativa acestuia și nu s-au înghesuit să comande merele coapte și carnea gătită la grătar.