Înghețată de lux marca Louis Vuitton în Italia, lansată în zona de litoral de la Forte dei Marmi, în Toscana, una dintre cele mai scumpe din Europa

prima-inghetata-de-lux-din-istorie-Louis-Vuitton-la-Forte-dei-Marmi-in-Toscana-Italia foto: fashionpress.it

Un chioșc de înghețată – primul cu marca LVMH – a fost inaugurat în inima orășelului Forte dei Marmi, la doar câțiva pași de magazinul Louis Vuitton. Printre aromele propuse, două sunt dedicate în mod special mascotelor casei de modă: Vivienne (cu lapte portughez) și Gaston (cu mandarină), relatează media italiene.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

În loc de pepeni, înghețată LVMH

Chioșcul cu prima înghețată „de lux” din istorie a fost amplasat într-un punct al pieței comunale, Piazza del Mercato, unde anterior se vindeau pepeni. Noua atracție se află chiar în fața boutique-ului Louis Vuitton de pe via Carducci, în caz că cineva e în trecere prin zonă.

prima-inghetata-de-lux-din-istorie-Louis-Vuitton-la-Forte-dei-Marmi-in-Toscana-Italia
foto: fashionpress.it

Clădirea, mică și vopsită în verde, este decorată cu emblemele brandului, fiecare detaliu detaliu fiind extrem de personalizat: cupele, caserolele, șervețelele și chiar cornetele. Acestea din urmă au forma unei flori emblematice LV.

Colaborarea cu producătorii locali

Înghețata este realizată în colaborare cu „Galliano”, o gelaterie istorică din zonă, celebră pentru premiile internaționale obținute: în 1972 pentru înghețata cu petale de trandafir, iar în 1973 pentru o creație inedită pe bază de dovlecei fierți în lapte.

În meniul de înghețate LMVH se regăsesc la moment zece sortimente de înghețată. Pe lângă aromele clasice, două gusturi speciale omagiază personajele-simbol ale celebrei firme din domeniul luxului:

-Vivienne – o păpușă de colecție, prezentă chiar în fața chioșcului, are o aromă dedicată: mandarină și latte alla portoghese, o versiune locală din Toscana de cremă de zahăr ars/creme caramel.

-Gaston – mascota emblematică a mărcii – este omagiată printr-un „zuccotto” (desert semifreddo italian) cu pandișpan, crocant de migdale și picături de ciocolată neagră.

Nu este prima experiență LVMH din domeniul HoReCa, cunoscuta societate franceză din domeniul luxului a mai deschis de curând un sky bar cu decor marin și terasă panoramică la Taormina, în Sicilia, o altă destinație considerată de lux. Și mai recent, la Milano au fost lansate Da Vittorio Café Louis Vuitton și restaurantul DaV by Da Vittorio Louis Vuitton.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *