„Mai puţine deşeuri, un mediu mai curat”/ Starbucks România se implică activ în comunităţile locale şi investeşte în acţiuni de voluntariat dedicate reîmpăduririi

Starbucks România se implică activ în comunităţile locale şi investeşte în acţiuni de voluntariat dedicate reîmpăduririi Sursa foto: Starbucks

În noiembrie 2024, brandul Starbucks, operat în România de AmRest a cooperat cu organizaţia Plantăm Fapte Bune, dedicată protejării mediului şi extinderii suprafeţelor împădurite din România, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Campania, desfăşurată sub motto-ul „Luptăm împreună pentru mai puţine deşeuri, un mediu mai curat”, a inclus iniţiative menite să reducă impactul asupra mediului şi să promoveze sustenabilitatea.

Fiecare alegere contează. Împreună, facem loc pentru o lume mai verde.

Starbucks România se implică activ în comunităţile locale şi investeşte în acţiuni de voluntariat dedicate reîmpăduririi
Sursa foto: Starbucks

Starbucks România se implică activ în comunităţile locale şi investeşte în acţiuni de voluntariat dedicate reîmpăduririi

Astfel, brandul donează 0,14 RON (net) pentru fiecare pahar de unică folosinţă utilizat, contribuind direct la plantarea şi îngrijirea de noi copaci în România.

Rezultatele nu au întârziat să apară.

Între noiembrie 2024 şi martie 2025, Starbucks România a contribuit la:

• 10.813 copaci plantaţi şi îngrijiţi până la stadiul de pădure matură

• 1,64 hectare de pădure nouă în România

În toate cafenelele Starbucks din ţară, clienţii pot alege dintr-o gamă variată de pahare reutilizabile. Mai mult, pentru fiecare băutură servită în cana sau tumblerul personal, clienţii primesc o reducere de 2 lei – un gest mic pentru o schimbare mare.

Starbucks România se implică activ în comunităţile locale şi investeşte în acţiuni de voluntariat dedicate reîmpăduririi
Sursa foto: Starbucks

Despre AmRest Group

AmRest Group este un operator european de top în domeniul restaurantelor multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă clasă în 21 de ţări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut şi Burger King, dar şi mărci proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog şi Bacoa. Compania deţine, de asemenea, mai multe branduri virtuale. Mai multe informaţii sunt disponibile pe: www.amrest.eu/en.

Despre Starbucks®

Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să achiziţioneze şi să prăjească în mod etic cafea arabica de cea mai bună calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de locaţii la nivel global, Starbucks® este liderul mondial în cafeaua de specialitate. Mai multe informaţii sunt disponibile în cafenele sau online la: https://stories.starbucks.com şi www.Starbucks.com

Despre „Plantăm Fapte Bune”

Plantăm Fapte Bune este o iniţiativă naţională ce mobilizează mii de voluntari în acţiuni de reîmpădurire, educaţie ecologică şi promovarea unui comportament sustenabil în rândul comunităţilor locale. Cu proiecte desfăşurate în întreaga ţară, organizaţia contribuie activ la combaterea schimbărilor climatice şi la protejarea biodiversităţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *