Lanțul de cafenele 5 to go își continuă expansiunea internațională și pătrunde pe piața de retail din Bulgaria, consolidându-și astfel prezența în regiune. Noua etapă de dezvoltare se realizează printr-un parteneriat strategic cu Minimart, un lanț local de magazine de proximitate care numără în prezent aproximativ 200 de puncte de vânzare și are planuri ambițioase de extindere, informează Profit.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:
- articolul continuă mai jos -
În urma acestui parteneriat, 5 to go lansează în Bulgaria 20 de SKU-uri destinate consumului pentru acasă. Inițiativa face parte din strategia de extindere regională, accentuată după ce, la finalul anului 2024, pachetul majoritar de acțiuni al companiei a fost preluat de fondurile de investiții Accession Capital Partners și Invenio Partners.
5 to go a depășit recent pragul de 600 de unități și a devenit cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est
În paralel, brandul operează deja două cafenele în orașul Ruse și urmează să implementeze conceptul de franciză și pe piața bulgară. Obiectivul este unul ambițios: deschiderea a 150 de cafenele în următorii ani. Contactul direct cu publicul local a evidențiat un interes crescut pentru produsele de consum acasă, ceea ce confirmă potențialul 5 to go de a se dezvolta simultan pe canalele HoReCa și retail.
Fondat în 2015, 5 to go a depășit recent pragul de 600 de unități și a devenit cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est.
Pe lângă extinderea internațională, compania pregătește și lansări de concepte noi pe piața locală. Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go, a anunțat recent că pregătește pentru anul acesta lansarea conceptului Lacto Bar, investiția în prima unitate fiind de până în 100.000 de euro. De asemenea, a fost lansat și conceptul de franciză Espresso, o rulotă mobilă care poate fi amplasată în locații greu accesibile – de la drumuri naționale la parcări și localități mici – fiind versatilă și ușor de adaptat în funcție de context.