Cameron Diaz a explicat de ce, împreună cu partenera sa de afaceri, a lansat un „vin curat” / Vinul, afacere profitabilă pentru celebrități

cameron diaz, vin, avaline, vin organic Cameron Diaz și Katherine Power (Sursa foto: drinkavaline.com)

Cameron Diaz și Katherine Power au lansat Avaline, un brand de „vin curat”, organic, după ce au realizat că vinul, spre deosebire de alte produse consumabile, nu beneficiază în SUA de transparență în ceea ce privește ingredientele și practicile sale agricole, transmite The Cool Down.

În timpul unei conversații la un pahar de vin, cele două femei au observat că sticlele de vin nu oferă informații nutriționale sau liste de ingrediente detaliate, deoarece vinul este reglementat în SUA de Biroul pentru Taxe și Comerț cu Alcool și Tutun (TTB) și nu de Administrația pentru Alimente și Medicamente (FDA).

Preocupate de potențialele riscuri pentru sănătate ale consumului de vin, Diaz și Power au decis să creeze un vin care să se alinieze valorilor lor de a consuma produse organice și non-toxice.

Diaz a oferit aceste informații în cadrul evenimentului Upfront Summit 2024.

Crama Avaline a fost fondată în 2018, cu scopul de a oferi vinuri produse din struguri crescuți organic, fără substanțe chimice dăunătoare sau aditivi nedeclarați.

Diaz și Power îi încurajează pe ceilalți să ridice paharul nu doar în cinstea sănătății, ci și a ingredientelor de calitate, sprijinind o mișcare către o mai mare transparență în industria vinului.

Vinul este o afacere profitabilă pentru unele celebrități. Șampania Armand de Brignac a fost deținută integral de Jay-Z. Cântărețul american a vândut apoi o participație de 50% către Moët Hennessy, divizia de vinuri și băuturi spirtoase a LVMH, pentru suma de 300 de milioane de dolari. De asemenea, vinul Miraval al lui Brad Pitt este vândut pentru aproximativ 32 de dolari sticla.

Meghan Markle intenționează și ea să lanseze un vin roze sub brandul său de lux American Riviera Orchard, potrivit revistei Tatler.




Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *