Carrefour a finalizat modernizarea hipermarketului din Băneasa, unul dintre cele mai mari și performante din rețea / Noul format conține zone artizanale și concepte „shop in shop”

magazin carrefour, cumparaturi, market, hypermarket Foto: Carrefour România

Carrefour a finalizat modernizarea hipermarketului din Băneasa, unul dintre cele mai mari și performante din rețea. Noul format propune o experiență de cumpărături optimizată și integrează concepte inovatoare realizate împreună cu producători locali, precum Meat Nova, Brutangerie și Artesana.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

- articolul continuă mai jos -

Carrefour anunță finalizarea procesului amplu de modernizare a hipermarketului din Băneasa, deschis în 2006 și situat în Centrul Comercial Feeria. Cu o suprafață de 8.622 de metri pătrați și un portofoliu de peste 50.000 de produse, magazinul este acum complet reconfigurat pentru o experiență de cumpărături mai intuitivă și mai fluidă, conform unui comunicat de presă al lanțului de magazine.

Procesul de modernizare a vizat reorganizarea spațiului, lărgirea aleilor, optimizarea fluxului de clienți și implementarea unei signalistici clare, diferențiate pe categorii și subcategorii. De asemenea, au fost introduse ecrane digitale pentru informare în timp real despre oferte și noutăți de portofoliu.

„Remodelarea Carrefour Băneasa marchează un moment important pentru comunitatea pe care o deservim. (…) Prin dimensiune, diversitate, servicii, parteneriate locale și orientare către inovație, Carrefour Băneasa se află constant în topul vânzărilor naționale și își consolidează rolul de etalon pentru hipermarketurile Carrefour”, a declarat Cătălin Samara, Hypermarket Business Unit Director și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

Concepte artizanale în interiorul hipermarketului

Una dintre cele mai importante noutăți o reprezintă introducerea unor zone shop in shop dedicate produselor proaspete și artizanale, dezvoltate în colaborare cu furnizori locali.

Astfel, Meat Nova inaugurează o măcelărie asistată, cu o gamă premium de carne de vită și oaie, provenită din surse verificate, ce include sortimente precum Wagyu, Creekstone, Charolaise, Angus și miel românesc. Clienții beneficiază de servicii personalizate, de la felierea la cerere la consultanță gastronomică.

raion carne, macelar, macelariem carrefour, magazin, porc, vita, pui
Foto: Carrefour România

Tot în premieră, clienții pot cumpăra pâine, patiserie și gelato artizanal de la Brutangerie, care produce zilnic peste 25 de sortimente de pâine cu maia sălbatică și deserturi inspirate din tradiția românească, dar și din cea italiană și franțuzească.

brutangerie, baneasa, mall, paine, patiserie, carrefour, magazin, supermarket
Foto: Carrefour România

Un alt punct de atracție este Atelierul Artesana, dedicat exclusiv lactatelor artizanale românești, unde vizitatorii pot degusta brânzeturi din lapte de vacă și de capră, simple sau aromatizate cu trufe, ierburi ori roșii uscate. Din ofertă fac parte și brânzeturi maturate, smântână artizanală și creme de brânză cu ulei de măsline și oregano.

artesana, atelier, iaurt, lactate
Foto: Carrefour România

Carrefour Băneasa continuă să sprijine producătorii locali prin parteneriate cu Raitar, Zimbria, Vărăști, Hagiu și Sergiana, dar și prin programul „Deschidem Vinul Românesc”, care reunește etichete consacrate precum Caii de la Letea-Geneza, Sole Fetească Regală, Distinct Cabernet Sauvignon Aurelia Vișinescu, dar și vinuri de colecție precum Budureasca Tămâioasă Românească sau Avincis Olt de Vie-Negru de Drăgășani.

Produse BIO, carte, cosmetice și tehnologii digitale

Noul concept include o zonă integrată dedicată produselor BIO și celor destinate dietelor speciale – fără gluten, zahăr sau lactoză – amplasată în proximitatea raioanelor de produse proaspete.

produse bio, magazin, eco, carrefour
Sursa foto: Carrefour

Pe segmentul non-alimentar, oferta de carte este completată de titluri noi pentru copii de la Editura Arthur, alături de selecția Cărturești. În plus, raionul de cosmetice a fost extins și modernizat, incluzând și o secțiune dedicată produselor coreene, cu ecrane digitale pentru informare și interacțiune.

Zona de electrocasnice a fost reorganizată în insule dedicate fiecărui brand, iar pentru cumpărăturile rapide a fost amenajată o zonă Express în galeria comercială, cu băuturi și gustări disponibile imediat.

Servicii moderne și soluții omnichannel

Hipermarketul dispune acum de 38 de case de marcat – dintre care 26 self check-out, 2 Scan&Pay și 10 clasice – și o echipă de 305 angajați. Printre serviciile suplimentare se numără MoneyGram, plata facturilor, DHL, carduri cadou, dar și puncte de reciclare pentru ulei uzat și baterii.

Clienții pot comanda produsele și online, prin parteneriatele Carrefour cu Bringo, Glovo, Wolt, Bolt Food și Trendyol, având astfel acces la o experiență de cumpărături completă și flexibilă.

Carrefour operează peste 450 de magazine în 113 orașe din țară și are aproximativ 17.000 de angajați. Compania este certificată ca Top Employer (2023, 2024, 2025) și derulează programe de sprijin pentru producătorii locali, precum Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim, Brânză Românească.

În 2024, retailerul a contribuit la bugetul de stat cu aproape 1 miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de anul precedent.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *