Un startup californian care produce ciocolată fără cacao a primit 52 de milioane de dolari într-o nouă rundă de finanțare

startup, ciocolata, cacao, finantare Sursa foto: Voyage Foods

Voyage Foods, un stratup californian care produce ciocolată fără cacao, a atras 52 de milioane de dolari într-o rundă de finanțare, transmite Bloomberg.

Ciocolata firmei este fabricată din amestecuri de uleiuri vegetale, zahăr, semințe de struguri și proteine din floarea-soarelui. De asemenea, Voyage Foods produce o cremă tartinabilă fără alune cu un amestec de semințe, zahăr, leguminoase și ulei de palmier, dar și o alternativă la cafea.

Fondatorul companiei, Adam Maxwell, vede o oportunitate pe măsură ce crește cererea de produse de bază, cum ar fi cacao, iar schimbările climatice afectează producția.

Alternativele la cafea și cacao vor ajuta la reducerea decalajului dintre cerere și ofertă, a declarat Maxwell într-un interviu, înlocuitorii devenind „un procent important din aceste produse de bază globale pe măsură ce lumea evoluează”. El a adăugat că produsele Voyage sunt mai sustenabile din punct de vedere ecologic decât cele reale și a spus că firma își propune să le vândă companiilor de bunuri de consum și de servicii alimentare ca înlocuitori ai ingredientelor.

Produsele Voyage Foods au ajuns la Walmart anul trecut, iar Maxwell spune că vânzările cresc în fiecare lună. Rudi’s Rocky Mountain Bakery, un producător de pâine fără gluten și sendvișuri pentru micul dejun cu sediul în Boulder, Colorado, este pregătit să lanseze sendvișuri folosind crema tartinabilă fără alune de la Voyage.

Runda de finanțare a fost condusă de Level One Fund și Horizons Ventures, în timp ce SOSV, Nimble Partners și Collaborative Fund au participat de asemenea.

Startup-ul a atras până acum 94 de milioane de dolari din investiții externe.

Investiția recentă vine în urma unui parteneriat de distribuție încheiat de Voyage Foods cu gigantul agricol Cargill.

Cargill, care este un jucător important în afacerile cu cacao, transmite că Voyage „oferă prețuri mai stabile și se bazează pe materii prime care sunt mai puțin supuse volatilității pieței”.

În timp ce înlocuitorii de carne pe bază de plante nu au reușit încă să cucerească publicaul larg, iar cei pe bază de celule se dovedesc a fi costisitori și dificil de realizat, înlocuitorii de cacao ar putea avea mai multe avantaje, a declarat Gil Horsky, partener fondator la Flora Ventures și fost șef al diviziei de capital de risc a Mondelez International.

Spre deosebire de carne, prețul la cacao devine atât de ridicat încât există posibilitatea ca un înlocuitor să coste de fapt mai puțin, a spus el. De asemenea, ciocolata este mai ușor de imitat decât carnea, iar ideea nu este de a înlocui complet ciocolata, ci pur și simplu de a umple golul dintre cerere și ofertă, a spus Horsky. Flora nu a investit încă într-o alternativă la ciocolată, dar Horsky a spus că speră să facă acest lucru în curând.

Voyage nu este singurul startup care creează produse înlocuitoare de ciocolată. Foreverland, cu sediul în Italia, folosește carob ca înlocuitor, în timp ce Celleste Bio din Israel folosește tehnologia de cultură celulară pentru a produce pudră de cacao și unt de cacao.

Citește și: Producătorii de cacao din Ghana, majoritatea bătrâni, se plâng de veniturile scăzute în ciuda prețurilor record atinse de materia primă / Statul african, al doilea cel mai mare producător mondial

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Food:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *