Hello Donuts, un lanț de gogoșerii din România încă din 2016, își continuă expansiunea atât la nivel național, cât și internațional. Cu un model de afaceri bazat pe unități proprii și francize, compania urmărește să deschidă două noi locații în fiecare an începând cu 2025, luând în considerare și atragerea unui investitor pentru susținerea acestui plan, conform Profit.ro.
Până la finalul anului 2024, Hello Donuts va inaugura încă două locații. Prima dintre acestea, cea de-a 12-a unitate a rețelei, este programată să se deschidă la începutul lunii noiembrie în Craiova, în Promenada Mall, urmată de o nouă gogoșerie în Brașov. Lanțul este deja prezent în orașe precum București, Brașov, Sfântul Gheorghe și Craiova.
„Intenționăm să deschidem în orașele mari câte o unitate de producție. Produsele noastre sunt proaspete și trebuie să le facem în fiecare zi. Asta este particularitatea produsului nostru, de la aluat până la decor, ele se fac în aceeași zi”, afirmă Constantin Puiu, proprietarul Hello Donuts. Astfel, pentru a păstra standardele de prospețime, compania vizează deschiderea unor unități de producție în orașele mari care să deservească trei sau patru locații.
În ceea ce privește extinderea în franciză, Puiu explică preferința pentru colaborarea cu antreprenori locali: „Preferăm mai degrabă să deschidem gogoșeriile în sistem de franciză, dar nu excludem să le deschidem și noi. Din cauza distanțelor, este mult mai ușor de controlat dacă este un antreprenor local”.
În planurile de extindere pentru 2026 și 2027 se află și piețele din Republica Moldova și Ungaria, unde Hello Donuts intenționează să pătrundă. „Vizăm Timișoara și Oradea în primă fază. Avem discuții deja. Apoi, ne uităm către Vaslui, Bacău, Moldova… lucrăm și la ieșirea în afara țării, în special în Republica Moldova și în Ungaria”, a adăugat sursa citată.
Pentru București, antreprenorul plănuiește deschiderea unei locații stradale în apropiere de Calea Victoriei și creșterea numărului de unități, considerând că piața poate susține cel puțin încă cinci gogoșerii Hello Donuts.
Segmentul de delivery a scăzut față de anii pandemiei, însă rămâne o componentă importantă, generând între 15-20% din vânzările totale. Totodată, segmentul de evenimente, care contribuie cu aproximativ 5% la cifra de afaceri, este în creștere, mai spune reprezentantul business-ului.