Piața de logistică și distribuție: Aquila anunță finalizarea preluării Parmafood

aquila, parmafood, achizitie, distributie Sursa foto: Aquila

Aquila, furnizor de servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, anunță că a finalizat tranzacția pentru achiziționarea a 100% din părțile sociale ale companiilor Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL.

Companiile Parmafood au o istorie cumulată de trei decenii, cu activități de distribuție în canalele HoReCa, Retail Modern și Retail Tradițional, și operează depozite logistice cu sisteme integrate de management al stocurilor. Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL au înregistrat în 2023 o cifră de afaceri cumulată de 277,5 milioane de lei (+13% față de anul 2022) și un profit net cumulat de 16,6 milioane de lei.

Aquila a încheiat anul 2023 cu venituri de 2,5 miliarde de lei (+14% față de anul 2022) și un profit net de 97 milioane de lei, cel mai mare de la înființarea companiei. Rezultatele au fost susținute în principal de segmentul de distribuție, care reprezintă aproximativ 94% din cifra de afaceri a companiei.

Din portofoliul de produse al Aquila fac parte mărci proprii precum Gradena (legume și fructe congelate), LaMasă (semipreparate congelate din carne), Yachtis (produse congelate de pește și fructe de mare), precum și mărci consacrate precum Bonduelle (legume congelate și conserve), Whiskas (hrană pentru animale de companie) sau Gran Cucina și Hulala (smântână și frișcă vegetală).

Printre produsele distribuite de Parmafood se numără Calvo (conserve de peşte), Kimbo (cafea), Twinings (ceai) sau Tabasco și Cirio (sosuri).

Sursa foto: Aquila

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *